English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

پارکینگ‌های اطراف میدان امام خمینی در روز ۱۳ آبان رایگان است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ضمن تشریح برنامه ریزی شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ‌های اطراف میدان امام(ره) در روز 13 آبان رایگان است.

پارکینگ‌های اطراف میدان امام خمینی در روز 13 آبان رایگان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان جهت همراهی در مراسم ۱۳ آبان و راهپیمایی استکبارستیز ایران اسلامی، تمهیداتی را در نظر گرفته است.

او افزود: به این منظور روز 13 آبان پارکینگ‌های اطراف میدان امام خمینی(ره) شامل پارکینگهای حکیم، کرمانی، خراسانی و فرشادی از ساعت ۸ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ رایگان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از آغاز به فعالیت خطوط اتوبوسرانی شهر از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با افزایش تعداد اتوبوس در خطوط منتهی به میدان امام خمینی(ره) و بازگشت در این مسیر بعد از اتمام نماز جمعه خبر داد و اظهار کرد: بازه زمانی فعالیت مترو نیز از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب خواهد بود.

حق شناس ایستگاه‌‎های فعال مترو در روز 13 آبان را شامل ایستگاه‌های قدس، علیخانی، کاوه، باهنر، امام حسین ع، سی و سه پل، آزادی و صفه دانست و گفت: مترو از ساعت ۸ صبح در فاصله زمانی ۱۱ دقیقه در این ایستگاه‌ها فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه