English

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبرداد؛

اجرای ۵ برنامه بزرگ فرهنگی اجتماعی به مناسبت ۱۳ آبان در سطح محلات

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اجرای ۵ برنامه بزرگ فرهنگی اجتماعی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۲ در سطح محلات منطقه خبرداد.

اجرای ۵ برنامه بزرگ  فرهنگی اجتماعی به مناسبت ۱۳ آبان در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رسالت گفت: همزمان با ایام ۱۳ آبان روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، تعداد ۵ برنامه بزرگ فرهنگی اجتماعی  به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۲ در سطح محلات  منطقه اجرا می شود.

وی برگزاری رویداد اوریگامی با عنوان « دست آفرینش های کاغذی» در میان دانش آموزان ۹ تا ۱۴ سال در فرهنگسرای قدس ،برگزاری مسابقه طراحی کاریکاتور در سالن مطالعه ملک شهر، برگزاری جشنواره بازی‌های فکری و جنبشی حرکتی با عنوان « فرصت طلایی» ویژه دانش آموزان دختر و پسر مدارس محله محمود آباد در بازیکده جهش، برگزاری جشنواره ساخت ماکت و نماد آمریکا و انگلیس و اسرائیل و به آتش کشیدن آنها با عنوان « ساخت آدم های استکبار » در فرهنگسرای استاد مظاهری و اجرای طرح ویژه عضویت در کتابخانه محمود آباد و استفاده از بازیکده جهش با تخفیف ۵۰ درصد جهت نوجوانان دختر و پسر بسیجی محله محمود آباد با عنوان «نسل فهمیده ایم» را از برنامه های فرهنگی اجتماعی منطقه در این ایام بیان نمود.

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: هدف از اجرای این برنامه ها آشنایی نوجوانان با آرمانهای انقلاب و راه شهیدان و تقویت حس استکبار ستیزی آنها می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه