English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد

محدودیت های ترافیکی مراسم روز ۱۳ آبان در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی به منظورهرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی مراسم روز 13 آبان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد رضا محمدی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: از ساعت 6 صبح روز دوشنبه 13 آبان توقف هر گونه وسیله نقلیه در میدان امام حسین (ع) و خیابان باغ گلدسته در شهر اصفهان ممنوع است و خودروهای پارک شده به پارکینگ منتقل می شوند.

وی افزود: از ساعت 8 روز 13 آبان ماه تا یک ساعت پس از پایان مراسم راهپیمایی نیز از تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیر منتهی به میدان امام حسین(ع) از تقاطع شمس آبادی- طالقانی و چهارراه تختی جلوگیری می شود.

سرهنگ محمدی گفت: همچنین تردد در مسیرهای خیابان استانداری- پاسداران ، استانداری- هشت بهشت ، استانداری- بهشتی‌نژاد و استانداری- خراسانی به سمت پاسداران نیز ممنوع است و در تقاطع کمال اسماعیل- پاسداران از ساعت 8 تا پایان مراسم محدودیت‌ ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشابه این محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی در مسیر تعیین شده برای راهپیمایی در تمامی شهرستان های استان اعمال می شود که از رانندگان گرامی می خواهیم همانند همیشه با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و از مسیر های جایگزین برای تردد خود استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه