English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان :

۲۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان رفع تصرف شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: امسال ۲۴ هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان کاشان به ارزش ۳۴ میلیارد تومان با اجرای احکام قضایی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

۲۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی آراسته اظهار کرد: به دنبال پایش مستمر اراضی ملی و دولتی استان اصفهان از سوی کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان و پیگیری‌های ویژه در اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از ابتدای سال‌جاری ۹ فقره حکم قضایی و دستور دادستان شهرستان برای رفع تعرض به اراضی ملی صادر و اجرایی شد.   

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی اجرا شده است، گفت: با اجرای این احکام در مجموع ۲۴ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در شهرستان کاشان رفع تصرف و به بیت امال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شده است.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده در مجموع ۳۴ میلیارد تومان برآورد شده است، عنوان کرد: این زمین‌ها در شهرهای کاشان، نیاسر، قمصر و جوشقان واقع شدند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های این اداره است اظهار کرد: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت انجام می‌شود. 

آراسته عنوان کرد: از مردم خواسته شده تا قبل از هرگونه ساخت‌وساز، استعلام‌های لازم از دستگاه‌های ذی‌صلاح را دریافت کنند تا ناخواسته و یا به صورت عمدی به اراضی ملی تجاوز نکنند چرا که این موضوع ضمن تشکیل پرونده‌های قضایی و تخریب بناهای احداثی، آن‌ها را متحمل زیان می‌کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه