English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد:

رفع تصرف ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از اجرای حکم قضایی برای رفع تصرف یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی کاشان و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در آن خبر داد.

رفع تصرف ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی آراسته با اشاره به اقدامات انجام یافته در رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان، اظهار کرد: با تلاش‌های بعمل آمده ضمن تشدید در حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، نسبت به اجرای احکام قضایی از اراضی ملی اقدام و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان پس از شناسایی تعرض به اراضی ملی این شهرستان، اقدام به تنظیم شکواییه کرد گفت: احکام قضایی برای رفع تصرف یک هزار و 200 مترمربع از اراضی دولتی اجرا شد و براین اساس ساخت و سازهای غیرمجاز در آن تخریب و نسبت به امحا آثار تصرف اقدام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ارزش این قطعه زمین را بالغ بر 15 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: این حکم به دنبال پایش مستمر اراضی دولتی و در راستای تثبیت حقوق عمومی، ممانعت از تعرض به اراضی دولتی و بیت‌المال و جلوگیری از تخریب اراضی ملی صادر و اجرا شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های این اداره است اذعان داشت: اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف را با قاطعیت انجام می‌دهد.

آراسته عنوان کرد: از مردم خواسته شده تا قبل از هرگونه ساخت‌و‌ساز، استعلام‌های لازم از دستگاه‌های ذی‌صلاح دریافت کنند تا ناخواسته و یا به ‌صورت عمدی به اراضی ملی تجاوز نکنند چرا که این موضوع ضمن تشکیل پرونده‌های قضایی و تخریب بنا‌های احداثی، آن ها را متحمل زیان می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه