English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۳ هزار مترمربع از اراضی ملی قمصر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از رفع تصرف سه هزار و 730 متر مربع از اراضی شهر قمصر خبر داد.

رفع تصرف بیش از 3 هزار مترمربع از اراضی ملی قمصر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی آراسته با اشاره به اقدامات انجام یافته در رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان اظهار کرد: با تلاش‌های مستمر عوامل یگان حفاظت اراضی شهرستان کاشان و پیگیری های ویژه کارشناسان حقوقی این اداره، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، احکام قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان اجرا و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: این احکام به دنبال پایش مستمر اراضی دولتی و در راستای تثبیت حقوق عمومی، ممانعت از تعرض به اراضی دولتی  وبیت‌المال و جلوگیری از تخریب اراضی ملی صادر و اجرا شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این اداره پس از شناسایی تعرضات به اراضی ملی قمصر اقدام به تنظیم شکواییه نمود عنوان کرد: احکام قضایی برای رفع تصرف سه هزار و 730 مترمربع از اراضی قمصر اجرا شد و براین اساس ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی تخریب و نسبت به امحا آثار تصرف اقدام شد.

وی ارزش اراضی رفع تصرف شده را جمعاً مبلغ 30 میلیارد و 550 میلیون ریال بیان کرد و گفت: اداره راه و شهرسازی کاشان هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی، محکومیت کیفری، قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد همچنین باید دست متصرفان از تصرف اراضی ملی کوتاه شود.

آراسته بیان داشت: یگان حفاظت اراضی شهرستان بطور مداوم و مستمر تصرف‌های احتمالی به اراضی دولتی و ملی را رصد کرده و در صورت مشاهده تخلفات بطور قانونی و به موقع موضوع بررسی و پیگیری‌های قضایی بعمل می‌آید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با هشدار جدی درخصوص هرگونه تعرض و دست‌اندازی به اموال و اراضی دولتی گفت: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های این اداره قرار دارد و به جهت برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌شود.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه