English

در کمتر از یک هفته صورت گرفت؛

رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی طی کمتر از یک هفته جمعاً به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در استان اصفهان خبر داد.

رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال

 سرهنگ امیرسعید باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان۳ مورد تعرض به اراضی ملی در سطح استان اصفهان جمعاً به ارزش بیش از ۱۲۰ رفع تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ادامه داد: پس از ارسال حکم قضایی به این یگان، با  تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و همکاری کلانتری مربوطه اراضی ملی به مساحت شش هزار و ۴۴۵ مترمربع رفع تصرف کامل شد. 

وی با بیان اینکه ارزش این زمین بیش از ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: با اجرای حکم، مستحدثات موجود نیز قلع و قمع شد. 

این مقام مسئول افزود: در پی دست درازی زمین خواران به اراضی ملی واقع در شهر نیاسر، یک مورد حکم قضایی قطعی توسط معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در این رابطه اخذ شد. 

سرهنگ باقری بیان داشت: علاوه بر این مورد در یک هفته اخیر یک مود تعرض به اراضی ملی در شهرستان نجف آباد به مساحت یکهزار و ۸۴۴ مترمربع به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رفع تصرف فوری شد. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در خصوص تعرض به ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان سمیرم اذعان داشت: با تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان این زمین ۱۵ میلیارد ریالی نیز رفع تصرف فوری شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی