English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان خبر داد؛

رفع تصرف ۴.۵ هکتار از اراضی ملی در شهرستان لنجان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان گفت: در راستای حفاظت از انفال و عرصه‌های ملی ۴.۵ هکتار از اراضی دولتی شهرستان لنجان به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رفع تصرف شد.

رفع تصرف ۴.۵ هکتار از اراضی ملی در شهرستان لنجان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عزت‌اله یسلیانی اظهار کرد: به منظور صیانت و حفاظت از اراضی ملی و حفظ حقوق بیت المال ۴.۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان که به تصرف زمین خواران درآمده بود، رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد. 

 وی با بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیدن تومان بوده است، اذعان داشت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و پیگیری‌های بعمل آمده، از ۳۰ مورد پرونده حقوقی مطروحه در سال جاری برای این شهرستان، ۲۵ رای مثبت قضایی (له دولت) اخذ شد. 

این مقام مسئول با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی ، تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: مردم عزیز شهرستان لنجان پیش از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز بنا، از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام بگیرند، چرا که تجاوز به اراضی ملی ضمن تشکیل پرونده‌های قضایی و تخریب بنا‌های احداثی، آن‌ها را متحمل زیان می‌کند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان با تاکید بر حساسیت و جدیت این اداره در برخورد با متصرفان اراضی ملی بیان داشت: اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان نسبت به اشخاصی که اقدام به دست درازی به اراضی ملی می‌کنند به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه