English

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفتگو با موج خبرداد؛

شناسایی ۱۰۹ نقطه پرحادثه در راه‌های استان اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از شناسایی ۱۰۹ نقطه پرحادثه در راه‌های استان اصفهان خبر داد.

شناسایی ۱۰۹ نقطه پرحادثه در راه‌های استان اصفهان

بهزاد شاهسوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به شناسایی ۱۰۹ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان اصفهان گفت: با هدف حذف نقاط پرحادثه و توسعه راه ها، ۱۷۱ کیلومتر راه در قالب ۲۷ قرارداد راهسازی در سطح استان اصفهان در حال احداث است.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های بعمل آمده در مجموع ۵۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی امسال در استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: ۳۶۶ دستگاه آبرو و ۲۹ دهانه پل های تقاطع های بزرگ تر از هشت متر هم براساس قراردادهای راهسازی فعال استان اصفهان در حال احداث است.

وی اظهار کرد: این اداره کل در صورت تأمین منابع مالی، ظرفیت احداث سالانه، ۱۵۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در سطح استان اصفهان را دارد.

شاهسوندی افزود: محورهای دلیجان – میمه – اصفهان، اصفهان- شیراز، اصفهان- نایین و اصفهان- شهرکرد، محورهای مستعد تبدیل به آزادراه هستند، همچنین بزرگراه ذوب آهن، اصفهان- کاشان – قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت و آمدترین محورهای استان اصفهان محسوب می‌شوند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان رتبه نخست حمل بار و مقام سوم حمل مسافر را در کشور دارد، گفت: باید توجه داشت که استان اصفهان با یکصد و هفت هزار کیلومتر مساحت با ۹ استان کشور همجوار است و کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور محسوب می‌شود همچنین بیش از ۱۰ درصد حمل و نقل کشور از استان اصفهان می گذرد، از این رو ساخت و ارتقاء راه‌های استان در اولویت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه