English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛

افتتاح پروژه های راهسازی و مسکونی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح ۱۰‌ها پروژه راهسازی و مسکونی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان خبرداد.

افتتاح پروژه های راهسازی و مسکونی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن در جمع خبرنگاران  گفت: ۱۰ ها پروژه در حوزه مسکن و راهسازی و اعطای زمین به ۶۳۱ نفر ازجمله واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و شاهد آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه راهسازی خواهیم بود.

وی با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ ها پروژه این اداره‌کل همزمان با هفته دولت، اظهار کرد: تخصیص زمین به ۶۳۱ نفر در ۱۳ شهر استان اصفهان به ویژه واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله این موارد است. 

این مقام مسئول افتتاح ۳۹۰ واحد باقیمانده پروژه مسکن مهر آران و بیدگل، ۷۵۶ واحد مسکونی پروژه‌های بازآفرینی شهری و خود مالکان در ۱۰ شهر استان و همچنین چهارهزار واحد مسکونی روستایی در ۲۸ شهر را ازدیگر طرح‌ها و پروژه‌های حوزه مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برشمرد که در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در حوزه راهسازی نیز پروژه ملی بزرگراه کاشان-مشهد اردهال به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال، تقاطع غیر همسطح ورودی مسکن مهر نایین شامل چهار کیلومتر راهسازی و چهار دستگاه تقاطع غیر همسطح با اعتبار۲۸۰ میلیارد ریال و باند دوم اصفهان- اردستان و کمربندی کمشچه به طول دو کیلومتر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت است. 

 وی بیان کرد : همچنین در این ایام، عملیات اجرایی احداث باند دوم سه راهی مهردشت - حسین آباد به طول پنج کیلومتر با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار و پل راه آهن اصفهان - اردستان شامل یک دستگاه تقاطع غیر همسطح ۱۵ متری با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود. 

قاری‌قرآن افزود: در هفته دولت سالجاری، شاهد آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح زیرگذر بویین میاندشت شامل چهار کیلومتر راهسازی و چهار دهانه ۱۵ متری با ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین تقاطع غیرهمسطح سه راهی پلیس راه - علویجه با چهار کیلومتر راهسازی و چهار دستگاه تقاطع غیرهمسطح و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم. 

به گزارش موج؛ استان اصفهان با مساحت تقریبی ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع، ۲۶ هزار و ۵۱۰کیلومتر راه همسنگ، بیش از چهار هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت همچنین همجواری با ۹ استان و دارا بودن ۱۱۴ شهر از اهمیت بسیار بالایی در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری برخوردار است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه