English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

آغاز ساخت ۱۰۱۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان باز آغاز عملیات ساخت ۱۰۱۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان در هفته دولت خبر داد.

آغاز ساخت ۱۰۱۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به واگذاری گروهی اراضی ۲۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان و آغاز عملیات ساخت ۷۵۱ واحد مسکن در شهر کاشان گفت: طرح نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه تولید مسکن است که در این طرح برنامه استان اصفهان معادل ۵.۸ درصد نسبت به کل کشور است.

وی افزود: براین اساس در استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد بوده و این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳ هزار و ۹۶۷ واحد می‌رسد.

این مقام مسئول گفت: با هدف سرعت بخشی به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تا کنون برای بیش از ۹۱ هزار واحد تامین زمین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: همزمان با هفته دولت عملیات عمرانی ساخت ۷۵۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر کاشان آغاز می‌شود.

قاری‌قرآن گفت: در این ایام واگذاری گروهی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان به میزان ۲۶۰ واحد انجام می‌پذیرد و عملیات آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های شاهین شهر، کاشان و گلپایگان در مجموع بر روی اراضی به میزان ۱۹۲ هکتار آغاز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی