English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبرداد؛

شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و بهره برداری از فلومترهای آلتراسونیک در کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و بهره برداری از فلومترهای آلتراسونیک در کشور است.

شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و بهره برداری از فلومترهای آلتراسونیک در کشور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری گفت: نصب فلومترهای پیشرفته آلتراسونیک در جهت کاهش خطاهای اندازه گیری در ایستگاه های گاز استان اصفهان به 36 مورد رسید و در حال حاضر این شرکت بیشترین تعداد نصب این نوع کنتور را در بین 31 شرکت گاز استانی به خود اختصاص داده است.

وی از نصب فلومتر ۱۲ اینچ آلتراسونیک ایستگاهCGS/TBS  200 هزار متر مکعبی در ایستگاه ذوب آهن اصفهان خبر داد و گفت: این فلومتر با داشتن آخرین تکنولوژی روز دنیا به عنوان برترین کنتور آلتراسونیک  با اخذ گواهینامه  HPC از بزرگترین مرکز کالیبراسیون اروپا EUROLOOP در ایستگاه مذکور نصب و راه اندازی گردیده است.

عسکری بیان داشت: در حال حاضر ضمن مانیتورینگ تمامی فلومترهای آلتراسونیک راه اندازی شده و گاز تحویلی به استان با استفاده از این نسل فلومترهای پیشرفته محاسبه و اندازه گیری می گردد.

ابوالقاسم عسکری، با اشاره به اینکه ما باید با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و بومی سازی دانش های نوین همواره به سویی حرکت کنیم که خطای اندازه گیری به حداقل ممکن برسد، اظهار داشت: دقت در اندازه گیری در حقیقت رعایت حقوق مصرف کنندگان و صیانت از منابع ملی است و طی سال های گذشته به منظور اطمینان از صحت عملکرد این تجهیزات، تمامی سرویس های نگهداشت و پشتیبانی از آنها و انجام بازدیدهای دوره ای با صرفه جویی قابل توجهی با تکیه بر توان تخصصی کارشناسان این شرکت انجام و محقق شده است.

این مقام مسئول گفت: پیش بینی شده ۳ دستگاه کنتور آلتراسونیک طی سال جاری در ایستگاه های هدف نصب و راه اندازی گردد.

وی افزود: این فلومتر از مجموعه قرارداد نیابتی 148 دستگاه کنتور آلتراسونیک شرکت ملی گاز ایران می باشد که توسط شرکت گاز استان اصفهان خریداری شده و تحویل استانها گردیده است که از این تعداد بیشترین آمار نصب و راه اندازی در شرکت گاز استان اصفهان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه