English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛

رتبه نخست گازرسانی شرکت گاز اصفهان به صنایع در کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: شرکت گاز اصفهان رتبه نخست گازرسانی به صنایع را در کشور را داراست.

 رتبه نخست گازرسانی شرکت گاز اصفهان به صنایع در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره گاز کاشان با بیان اینکه این استان رتبه نخست بهره مندی از گاز طبیعی و گاز رسانی را در کشور داشته و همه شهرهای آن از نعمت گاز برخوردارند، گفت::۱۱۴ شهر و هزارو ۵۰۰ روستا و مزرعه در استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند هستند و امروز شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاهای استان هستیم.

وی اظهار کرد: شرکت گاز اصفهان رتبه نخست گازرسانی به صنایع را در کشور داشته و به ۱۹ هزار واحد تولیدی و صنعتی در این استان پهناور گازرسانی می کند، اصفهان و تهران ۲ استان برتر در حوزه گاز کشور هستند.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت:قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تنها ۲ هزار مشترک گاز طبیعی در استان اصفهان داشتیم و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مصرف کننده گاز طبیعی در استان داریم.

عسکری افزود: به لحاظ ایجاد شبکه گازرسانی پایدار،به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ۴۰ میلیون متر شبکه و انشعاب در استان اصفهان ایجاد شده و با این کار سالانه از سوخت ۲۲ میلیارد لیتر سوخت مایع،نفت سفید،بنزین و مازوت جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان بیان کرد: تا کنون ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی گازبهایشان رایگان شده و این مهم در دولت سیزدهم انجام شد.

عسکری گفت: در استان اصفهان به اندازه چند کشور اروپایی گاز مصرف می شود و باید تلاش کنیم مصرف ما در بخش های خانگی،صنعت و تجاری بهینه باشد تا شدت مصرف انرژی کاهش یابد.

وی افزود: اگر بتوانیم مصرف گاز در بخش غیرمولد ازجمله بخش های تجاری و خانگی را کاهش دهیم و به بخش مولد منتقل کنیم هزاران شغل در پتروشیمی و فولاد ایجاد می شود و تولید کشور افزایش پیدا می کند.

وی اظهار کرد: اگر تولید افزایش یابد عرضه بیشتر شده و وقتی عرضه زیاد شود تقاضا کم شده و تورم کاهش می یابد،انرژی که در بخش غیرمولد مصرف می شود باید بهینه شده تا مازاد آن به حوزه تولید و اشتغال منتقل شود.

فرماندار ویژه کاشان هم گفت: این شهرستان مختصات بزرگی داشته و صنعت این منطقه بزرگ با مشترکات زیاد است و کار مدیریت در این شهرستان به ویژه در حوزه گاز سخت و خدمت رسانی در این حوزه مهم است ، مدیر این دستگاه باید از حداکثر ظرفیت مجموعه خود استفاده کند.

محمدشریف زارعی افزود: یکی از اصول ما در دولت انقلابی رضایت مندی مردم است و رفع مشکلات صنعت هم بخشی از رضایت مندی مردم است چون قشر قابل توجهی از مردم در این حوزه فعال هستند ، خواسته ما از مدیر جدید گاز این است که با رویکرد جدید در باب ایجاد رضایت در بین مردم گام بردارد تا کمتر شاهد مشکلات در حوزه خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی اظهار کرد: باید برخی اختیارات برای تسهیل در خدمت رسانی از طرف شرکت گاز استان اصفهان به اداره شهرستان تفویض شود تا امور راحت تر پیگیری و مدیریت شود.

به گزاش موج؛ در پایان این مراسم امیرحسین مشجری تودیع و مهدی خاتمی بیدگلی به عنوان سرپرست اداره گاز کاشان معارفه شد.

فرمانداری کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه