English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان :

نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ایستگاه هایی شناسایی شده که عمدتاً ایستگاه های گازرسانی صنعتی می باشند و برای نصب توربین های انبساطی از مزیت بالایی برخوردارند.

نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری در نشست هم افزایی با تعدادی از مدیران استانداری و صاحبان صنایع، با اشاره به اینکه ایستگاه های گازرسانی صنعتی حداقل 9 ماه از سال فعال هستند، افزود: لیست این ایستگاه ها دریک کارگروه کارشناسی احصاء گردیده و جهت کارشناسی فنی و تخصصی با رعایت الزامات پایداری ایستگاه ها آمادگی کامل دارد.

وی، با تاکید بر اینکه درحال حاضر 75درصد انرژی استان را گاز طبیعی تامین می کند، بیان داشت: رفتن به سمت انرژی های تجدید پذیر برای این شرکت بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: رسالت این شرکت تامین گاز ایمن و پایدار در تمامی بخش های خانگی،تجاری، صنعتی و عمومی سطح استان است.

مهندس عسکری، افزود: از سال 89 تمامی صنایع مکلف شدند پیوست انرژی داشته باشند و از انرژی های تولید شده در مجموعه خود استفاده بهینه نمایند و راندمان بهره وری انرژی را افزایش دهند.

دکتر جوهری مدیرکل شهری و روستایی استانداری نیز، تاکید کرد: با توجه به دغدغه هایی که دولت برای تامین برق دارد این نشست های کارشناسی و هم افزایی می تواند منجر به شناسایی ظرفیت های استان و ارائه راهکار های مناسب هم برای صرفه جویی انرژی و هم افزایش ظرفیت تولید گردد.

وی، با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی برای نصب توربین های انبساطی در استان وجود دارد، گفت: همچنین پتانسیل تولید 1500 مگا وات برق در کشور از طریق این توربین ها هست که می تواند برق مصرفی 3 میلیون مشترک را تامین کند.

گفتنی است؛ در این نشست هم افزایی کارشناسانی از شهرک علمی و تحقیقاتی، برق منطقه ای و برق استان، نیروگاه شهید محمد منتظری،شرکت های تولیدکننده تجهیزات توربین و... حضور داشتند که نظرات کارشناسی در خصوص اجرای این طرح ارائه نمودند.

شرکت گاز اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه