English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛

گازرسانی به ۵ روستا در سطح استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضر گازرسانی به پنج روستا در سطح استان اصفهان محقق شده است.

گازرسانی به 5 روستا در سطح استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری بیان داشت: گاز روستاهای هیود، گل آباد، و خان سنجد از توابع شهرستان نایین و دو روستای گل انجیره و لشکر کوه از توابع شهرستان اردستان به صورت صد در صدی محقق و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در پی بیست و پنجمین سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به استان اصفهان در تاریخ 24خرداد ماه سالجاری گازرسانی به 18 روستا در شش شهرستان سطح استان تصویب گردید که در حال حاضر گازرسانی به پنج روستا محقق و مابقی در حال انجام است.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه،عملیات گازرسانی به هفت روستای اسلام آباد، زرد فهره، مزرعه سیب، راچه، کرچان و سکان از توابع شهرستان فریدونشهر با پیشرفت فیزیکی  60 درصدی و دو روستای ابراهیم آباد و جعفرآباد از توابع خوروبیابانک با پیشرفت فیزیکی 10 درصدی در حال انجام است گفت: سه روستای گلچی، مزرعه نو و باغ گل از توابع شهرستان اصفهان و روستای اسدآباد بالا از توابع کاشان نیز پیمانکار مربوطه انتخاب ودر مرحله آغازعملیات اجرایی می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گازرسانی به 500 واحد صنعتی با هزینه ای بالغ بر 900میلیارد ریال و احداث پنج ساختمان پست امداد در شهرستان های کاشان، حبیب آباد، بویین میاندشت، خالد آباد و زیار را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد  و گفت: برای احداث این ساختمان ها مبلغ 70 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

عسکری خاطر نشان ساخت :عملیات گازرسانی به روستاهای توابع فریدونشهر تا پایان فصل پاییز سالجاری و عملیات سایر روستاهای باقی مانده تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و مردم این روستاهای از لذت گرما و انژی گاز بهره مند خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه