English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛

۶۷۰ واحد گلخانه ای گازرسانی شده در شهرستان تیران و کرون

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۶۷۴ واحد گلخانه ای در سطح استان اصفهان گازرسانی شده که بالغ بر 670 گلخانه در تیران و کرون فعال هستند.

670 واحد گلخانه ای گازرسانی شده در شهرستان تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره گاز تیران و کرون که با حضور فرماندار و امام جمعه عسگران برگزار شد، بیان داشت: شهرستان تیران و کرون به لحاظ تعداد واحد گلخانه ای  قطب مهم استان است و توسعه گازرسانی دربخش کشاورزی این شهرستان بسیارحائز اهمیت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از۷هزار و ۵۲۷ واحد کشاورزی و دام و طیور در سطح استان، مشترک گاز طبیعی هستند،گفت: از این میزان ۲هزار و ۶۷۴ واحد مربوط به گلخانه های استان می شود که درحال حاضربالغ بر 670 گلخانه گازرسانی شده در تیران و کرون فعال هستند.

این مقام مسئول گازرسانی به بخش کشاورزی را به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار این شرکت نام برد و اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد واحدهای تولید محصولات کشاورزی به ویژه کشت گلخانه ای طی سال های اخیر در استان اصفهان، گازرسانی به بخش کشاورزی نیز در این سال ها همزمان با توسعه شبکه های گازرسانی شتاب خوبی داشته است.

عسکری گفت: با توجه به شرایط کم آبی در کشور باید الگوی کشت کشاورزی تغییر یافته و به سمت شیوه های نوین آبیاری رفته و سایر صنایع زیربنایی نظیر گاز نیز موظفند به این چرخه کمک های لازم را بنمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، ضمن تاکید بر مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، تصریح کرد: این انرژی ارزشمند یک سوخت پاک وجایگزین بسیار مناسب برای سوخت های آلاینده می باشد، در صورتی که این انرژی پاک علاوه بر مصارف خانگی و عمومی، سوخت صنایع را تامین کند حجم بسیاری از آلودگی ها به ویژه استان اصفهان که از واحدهای صنعتی زیادی برخوردار است کاهش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه