English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛

​گازرسانی به ۱۲۷ واحد گلخانه ای طی شش ماهه امسال در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به 127 واحد گلخانه ای طی شش ماهه اول امسال در استان اصفهان خبر داد.

​گازرسانی به 127 واحد گلخانه ای طی شش ماهه امسال در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری گفت: ۲هزار و ۶۷۴ واحد گلخانه ای در سطح استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند که گازرسانی به 127 گلخانه در شش ماه اول سالجاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از۷هزار و ۵۲۷ واحد کشاورزی و دام و طیور در سطح استان، مشترک گاز طبیعی هستند،گفت: از این میزان ۲هزار و ۶۷۴ واحد مربوط به گلخانه های استان می شود.

این مقام مسئول، گازرسانی به بخش کشاورزی را به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار این شرکت نام برد و اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد واحدهای تولید محصولات کشاورزی به ویژه کشت گلخانه ای طی سال های اخیر در استان اصفهان، گازرسانی به بخش کشاورزی نیز در این سال ها همزمان با توسعه شبکه های گازرسانی شتاب خوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه شهرستان تیران و کرون به لحاظ تعداد واحد گلخانه ای قطب مهم استان است و توسعه گازرسانی دربخش کشاورزی این شهرستان بسیارحائز اهمیت بوده است، افزود: درحال حاضربالغ بر 670 گلخانه گازرسانی شده در تیران و کرون فعال هستند.

عسکری، اظهار داشت: با توجه به شرایط کم آبی در کشور باید الگوی کشت کشاورزی تغییر یافته و به سمت شیوه های نوین آبیاری رفته و سایر صنایع زیربنایی نظیر گاز نیز موظفند به این چرخه کمک های لازم را بنمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن تاکید بر مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، تصریح کرد: این انرژی ارزشمند یک سوخت پاک و جایگزین بسیار مناسب برای سوخت های آلاینده می باشد، در صورتی که این انرژی پاک علاوه بر مصارف خانگی و عمومی، سوخت صنایع را تامین کند حجم بسیاری از آلودگی ها به ویژه استان اصفهان که از واحدهای صنعتی زیادی برخوردار است کاهش خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه