English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد؛

برگزاری ۱۰۲ مانور در شرکت گاز استان اصفهان طی سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:بیش از 50 جلسه ستاد مدیریت بحران و 102 مانور امداد، اطفای حریق، آمادگی در شرایط اضطراری درسطح شرکت گاز استان اصفهان در سال گذشته برگزار شد.

برگزاری 102 مانور در شرکت گاز استان اصفهان طی سال 1401

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری با اشاره به برگزاری 54 جلسه مدیریت بحران ناترازی گاز، گفت: طی سال گذشته 102 مانور، 20 جلسه تجزیه و تحلیل حوادث، 348 مورد بازدید ایمنی از ادارات، ایستگاه ها و واحدهای ستادی، تجهیز خودروی بحران و انجام 119 اقدام اصلاحی و پیشگیرانه، از جمله فعالیت های این شرکت بوده است.

وی، در ادامه با بیان اینکه جلسات مدیریت بحران به منظور تامین گاز ایمن و مستمر در روزهای سرد سال گذشته با حضور  بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان و همچنین به ریاست استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیرعامل شرکت بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل رسمی برگزارشد، گفت: در این راستا 21 تفاهم نامه همکاری در جهت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی 114 شهر، بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه و18 هزار واحد تولیدی و صنعتی منعقد گردید.

این مقام مسئول، همچنین به منظور آموزش نیروها درجهت مقابله با بحران بیش از 29 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافندغیرعامل و مدیریت ریسک کلاس برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: انتخاب پیمان مشاور خدمات HSE، تهیه لوح فشرده و پیاده سازی فرآیند درس آموزی از حوادث، سامان دهی و رده بندی مراکز خدمات آموزشی دوره های عمومی و تخصصی HSE پیمان ها، برگزاری مسابقات عملیاتی، آموزشی و آمادگی امدادگران از جمله اقدامات دیگر این شرکت در حوزه مدیریت بحرا ن می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه