English

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل انجام شد؛

برگزاری مانور مترو با حضور کارکنان امداد شرکت گاز اصفهان

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مانور امداد و نجات با سازمان قطار شهری و مدیریت بحران استانداری با حضور فعال کارکنان امداد شرکت گاز اصفهان برگزار شد.

برگزاری مانور مترو با حضور کارکنان امداد شرکت  گاز اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در مانور مترو با حضور کارکنان امداد شرکت  گاز اصفهان که به منظور هماهنگی سازمان‎های امداد‎رسان و خدمات‎رسان با سازمان قطار شهری در محدوده احداث خط 2 مترو شهر اصفهان و در خیابان حجازی واقع در منطقه 9 شهرداری اصفهان انجام گرفت، با توجه به سناریوی نگارش شده، شرکت گاز، وظیفه قطع گاز و تامین امنیت شبکه های گازرسانی منطقه را عهده دار بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن تشکر از پرسنل مرکز پیام و امداد خودرویی ادارات گاز مناطق 1، 3 و 6 به اهمیت آمادگی پرسنل امداد از لحاظ جسمی و روانی و عکس‎العمل سریع ایشان در هنگام وقوع حوادث اشاره نموده و انجام آموزش‎های مستمر، تست‎های ورزشی و تمرین‎های امدادی (تست ایفرد، مسابقات امداد) را در طول سال ضروری عنوان کرد.

مصطفی علوی در ادامه گفت: با توجه به حادثه خیز بودن کشور، داشتن آمادگی لازم برای مقابله با حوادث طبیعی در کاهش آسیب‌ها، تلفات و خسارات بعد از آن بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد : با توجه به محله محور بودن این مانور و همچنین به منظور انتقال آموزش‌های امدادی به سطح جامعه و گسترش چتر آموزش همگانی، این شرکت آمادگی خود را برای مشارکت در مانور های مشابه و آموزش امداد خودرویی به دستگاه های اجرایی اعلام می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: این مانور با مشارکت دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان از جمله جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان قطار شهری، اورژانس، نیروی انتظامی، ادارات آب، برق وگاز  به منظور هماهنگی بیشتر برای امداد رسانی در زمان وقوع بحران‌ها و با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری، شهردار منطقه 2 و 9، مدیر بحران شهرداری و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه