English

سید مصطفی علوی خبر داد:

تمدید ۴ گواهینامه‌ مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تمدید موفقیت‌آمیز گواهینامه‌های استاندارد ایزو 10002، ایزو10004، ایزو9001 و ایزو 10015خبر داد.

تمدید 4 گواهینامه‌ مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی، گفت: ممیزی مراقبتی در راستای تمدید گواهینامه‌های استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ (فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان) و ایزو 10004 (سنجش رضایتمندی مشتریان)، ایزو 9001 ( سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو 10015 ( سیستم مدیریت آموزش) در شرکت گاز استان انجام شد.

وی، با اشاره به مأموریت و چشم انداز این شرکت، که تأمین رفاه، رضایت شهروندان و همچنین دست یابی به پوشش کامل گازرسانی و سرآمدی در استان است، گفت: ممیزی مراقبتی، فرآیندی جهت انطباق عملکرد واقعی شرکت با الزامات قانونی و استانداردها بوده و شرکت گاز در استقرار استانداردهای مختلف پیشتاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، از برنامه‌ریزی این شرکت برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت دستیابی به رضایت مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی جامعه در حوزه کاری این شرکت خبر داد و گفت: راه اندازی و ارتقای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان در راستای انجام این وظایف صورت گرفته است.

وی،همچنین هدف از ورود به استانداردهای بین المللی و گواهینامه های ایزو را، شناخت نقاط قوت و ضعف در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین عنوان نمود و گفت: شرکت گاز استان اصفهان با گازرسانی صد در صدی به 112 شهرستان و بیش از 1060 روستا و توزیع سالانه بیش از 21 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی، یک شرکت رو به رشد است که با استقرار سیستم های مدیریتی توانسته در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی بیشتر هموار سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: سیستم های ممیزی شده بویژه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان که در رابطه با مشتریان برون سازمانی می باشد از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و باعث می شودضمن تقویت ارتباطات برون سازمانی  رضایت مندی ذینفعان حاصل گردد.

لازم به ذکر است در جریان این ممیزی، آقایان دکتر بهرامی فربه عنوان سر ممیز، دکتر شریف زاده ومهندس ایزدپناه از شرکت توف نورد حضور داشته و در پایان فرآیند، اعتبارگواهینامه های ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱8(سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) ایزو ۱۰۰۰۴:۲۰۱8(سیستم سنجش رضایت مندی ذینفعان)، ایزو 9001:2018(سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو 10015:2018( سیستم مدیریت آموزش) مورد تایید قرار گرفت و به اذعان ممیزین این شرکت پرچمدار حوزه کیفیت در صنعت گاز کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه