English

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان:

اجرای ۷۰ پروژه مشارکتی در اصفهان/ هتل جهان‌نما تا ۴ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷۰ پروژه مشارکتی در شهر اصفهان در حال اجرا است، گفت: مهم‌ترین پروژه مشارکتی در یک ماه اخیر هتل جهان‌نما بوده است که تا حدود چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای ۷۰ پروژه مشارکتی در اصفهان/ هتل جهان‌نما تا ۴ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها با اشاره به اجرای پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات کمیسیون اقتصادی، پروژه‌های مشارکتی است که در گذشته به‌عنوان سرمایه‌گذاری تعریف شده و از دوره دوم شورای اسلامی شهر اصفهان به بعد در مصوبات قرار داشته است و در حال حاضر یک هفته در میان جلسات مربوطه با حضور شهردار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه مشارکتی در یک ماه اخیر هتل جهان‌نما بوده است که تا حدود چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تأمین واگن‌های خط دو متروی اصفهان که به شرکت مپنا واگذار شده است، کار ویژه‌ای بود؛ حدود ۶۰۰ میلیون یورو قرارداد این پروژه است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۵۰ درصد آن را دولت و ۵۰ درصد را شهرداری تأمین می‌کند، لذا در تلاش هستیم این پروژه در دوره ششم شورا تحقق پیدا کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های مشارکتی در سطح مناطق انجام می‌شود و مشارکت‌کننده‌ها از طریق مناقصه جذب می‌شوند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در مقایسه با سایر کلان‌شهرها روند خیلی خوبی دارد.

وی با بیان اینکه درصدد احداث بزرگترین چرخ‌وفلک ایران و یکی از پنج چرخ‌وفلک بزرگ دنیا با عنوان چشم اصفهان به ارتفاع ۲۲۲ متر در کوه صفه هستیم، گفت: برای این پروژه به‌دنبال جذب مشارکت‌کننده هستیم که به احتمال زیاد مانند شهر رویاها، سرمایه‌گذار آن خارجی باشد.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه شهرک سلامت از دیگر پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان بوده که در کشور منحصربه‌فرد است، تاکید کرد: الگوهای سرمایه‌گذاری شهر اصفهان در کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷۰ پروژه مشارکتی در شهر اصفهان در حال اجرا است، گفت: تاکنون بیشتر پروژه‌های مشارکتی اجرا شده، در حوزه ساخت‌وساز بوده است اما در سایر حوزه‌ها از جمله حمل‌ونقل نیز امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد، به‌طوری که برای تأمین اتوبوس‌های شهری نیز به‌دنبال این‌گونه سرمایه‌گذاری‌ها هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پروژه‌های جدید مشارکتی در این کلان‌شهر خاطرنشان کرد: به‌تازگی پروژه مشارکتی در حوزه ساخت‌وساز ابتدای خیابان امیرکبیر مصوب شد و پروژه دیگر احداث پارکینگ در میدان جمهوری اسلامی، ابتدای خیابان امام خمینی (ره) است که به مناقصه گذاشته می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه