English

محرری:

رشد توسعه‌ای قم در سطح کشور می‌تواند الگو باشد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: رشد توسعه‌ای قم در سطح کشور می‌تواند الگو باشد، همچنین ساماندهی خوبی در بحث‌های ترافیکی و سد معبر در قم داشته‌ایم.

رشد توسعه‌ای قم در سطح کشور می‌تواند الگو باشد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن محرری در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم اظهار داشت: برگزاری این هم اندیشی ابتکاری ویژه و کاری ارزشمند از سوی مدیریت شهری است، به خصوص قم و کاشان که دارای مشترکات مذهبی، فرهنگی، انقلابی و اقتصادی هستند، کاری مهم به شمار می رود.

وی افزود: شهر کاشان از ظرفیت های بالنده‌ای برخوردار است و می‌توان در تعاملات و مراودات فرهنگی از ظرفیت‌های طرفین بهره مند شد.

وی عنوان کرد: در سال های اخیر اقدامات خوبی در قم به لحاظ عمرانی شکل گرفته است و در تقاطع، شوارع، بازگشایی، خدمات شهری و فضای سبز موفقیت های زیادی داشته ایم و به لحاظ رشد سرانه فضای سبز دارای سوم در کشور هستیم.

محرری خاطرنشان کرد: چنین رشد توسعه‌ای در سطح کشور می‌تواند الگو باشد، همچنین ساماندهی خوبی در بحث‌های ترافیکی و سد معبر در قم داشته‌ایم.

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول 7 کیلومتر و 200 متر عرض، دارای ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در قم است.

وی افزود: در زمینه قطار شهری نیز پیشرفت خوبی را شاهد بوده ایم و البته در تحقق قطاری شهری منتظر واگن هستیم، در زمینه مونوریل نیز که در یکی از دولت های وقت در قم شکل گرفت، مشکلاتی را به وجود آورد و درصدد هستیم، بتوانیم این طرح را به سرانجام برسانیم.   

این نشست به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد و در آن روسای شورای اسلامی شهرهای قم و کاشان و روسای سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های قم و کاشان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری این 2 شهر حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه