English

مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری اصفهان خبرداد؛

برگزاری جشن «هزارتوی گل» در مجموعه باغ گل‌های اصفهان

مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری جشن «هزارتوی گل» در مجموعه باغ گل‌های اصفهان خبرداد.

برگزاری جشن «هزارتوی گل» در مجموعه باغ گل‌های اصفهان

مجید عرفان منش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: شهروندان می‌توانند در جشن «هزارتوی گل»  که پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه  از ساعت ۱۷:۰۰ در باغ گل‌های اصفهان به صورت رایگان برگزار می شود، از ویژه برنامه‌های آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: جشن روز ملی گل با اجرای هنرمندان، مسابقه و سرگرمی، نورافشانی و معرفی گل‌ها و گیاهان مقاوم به کم آبی همراه خواهد بود.

 این مقام مسئول بیان داشت: معرفی گل‌های شاخه بریده و روش نگهداری آن، گل آرایی با گل‌های شاخه بریده، معرفی گل‌ها و گیاهان مقاوم به کم‌آبی، معرفی و روش نگهداری گل‌های پیازی، گل‎ها و گیاهان دارویی و معرفی گل‌ها و گیاهان آپارتمانی از جمله رئوس دوره‌های آموزش شهروندی رایگان ویژه روز گل در اصفهان است.

عرفان منش با بیان اینکه در این مجموعه بیش از ۲۰۰ نوع گل فصلی و ۱۰۰ نوع گل دائمی در رنگ‌های مختلف کاشته شده است، مجموعه آموزشی تفریحی باغ گلها در سال ۱۳۷۵ با مساحتی بالای ۷۰ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: در این مجموعه علاوه بر ایجاد محیط زیبا و دلنشین با گونه‌های مختلف گل‌های فصلی و دائم، طراحی‌های گوناگون و مجموعه‌هایی مانند گلخانه گیاهان گرمسیری و کاکتوس و انواع باغ‌های ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، صخره‌ای و رز دارویی، این باغ را از بی‌نظیرترین باغ‌های دنیا قرار داده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این جشن ۳۰ غرفه و تولیدکننده گل و گیاه حضور دارند، افزود: این جشن و با همکاری شهرداری مناطق ۳ و ۴ اداره توسعه شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اتحادیه گل و گیاه و نیز شرکت‌های تعاونی تولیدکننده گل در اصفهان، برگزار می‌شود.

سازمان پارکها  اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه