English

استاندار اصفهان:

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرویی ولایی است که در بزنگاه ‌ها قابل اتکاست

استاندار اصفهان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمره جنود الهی است چرا که چارچوب حرکت این نیروی مکتبی و معتقد در راستای اندیشه ائمه اطهار و معارف دینی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرویی ولایی است که در بزنگاه ‌ها قابل اتکاست

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی با حضور در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حوادثی چون سیل و زلزله و کرونا، ایثارگرایانه به کمک مردم آمد. به واسطه وجود چنین نیرویی ولایتمدار و مقتدر، مردم احساس آرامش و اطمینان می‌ یابند. ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرویی غیور است که در بزنگاه ‌ها، قابل اتکا است.

وی ضمن اشاره مشروح به مجاهدت های دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز علاوه بر معنویت و توانمندی های فردی، مجهز به فناوری های نوین راهبردی و دانش سرآمد است. ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز دارای نیروی انسانی شایسته، غیور، معتقد، مجرب، ولایی و متعهد است.

 رئیس شورای تامین استان، در پایان خاطرنشان ساخت: وقتی از رویکرد فرماندهی در ارتش صحبت می‌کنیم، تعهد، تواضع، با مردم بودن، حضور پویا در میدان کمک به مردم و ... را باید از این جمله برشمرد که بی تردید ظهور و تکوین این شاخص‌ها یادآور مسیر حق طلبانه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

روز ارتش در اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه