English

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر :

زخم زبان زدن به خانواده های شهدا کاری بس سخیف است

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهرگفت: زخم زبان زدن به خانواده های شهدا که هنوز پیکر شهیدشان در خاکریز دشمن جامانده بسیارسخیف است.

زخم زبان زدن به خانواده های شهدا کاری بس سخیف است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کریمیان در دیدار با خانواده شهید بدیحی گفت: شهدا جان خود را در راه ارزش‌های اسلام و نظام تقدیم کردند و بازدید از خانواده های شهدا کمترین کاری است که می توان در پاسداشت یاد شهدا انجام داد.

وی با توجه به بیان وقایع حماسه کربلا و شجاعت بانوی دشت کربلا که در دربار یزید با قاطعیت اعلام کرد ما رایت الا جمیلا افزود: زخم زبان زدن به خانواده های شهدا سخیف ترین عملی است که برخی افراد دانسته یا نا دانسته این عمل را انجام می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر  بیان کرد: در حال حاضر خانواده هایی هستند که پیکر مطهر شهیدشان هنوز در خاکریزهای دشمن جامانده و حاضرند هستی خود را داده ودر عوض قطعه استخوانی از پیکر فرزندان برومندشان به دستشان برسد.

کریمیان اذعان کرد: اگر ما وجودی داریم، به برکت خون شهدا و دعای خانواده های شهیدان است و وظیفه آحاد افراد جامعه تلاش جهت استمرار و تداوم  فرهنگ ایثار شهادت است.

در ادامه حاج اسماعیل محمدی دبیر مجمع رزمندگان شهرستان خمینی شهر و جانباز دوران دفاع مقدس از خصوصیات شهید محسن بدیحی سخن گفت و اظهار کرد: محسن نمونه ای از اخلاق حسنه و از بچه های فعال محله جوی آباد بود.

وی یادآورشد: پدر شهید محسن  که به رحمت خدا رفته ، همیشه از خاص بودن این فرزندش سخن می گفت و او را جدای از دیگران می‌دانست.

مهدی بدیحی برادر شهید در ادامه بیان کرد: محسن در سن ۱۵ سالگی راهی جبهه ها شد و در گردان یونس حضور داشت.

وی در ادامه تشریح کرد:  محسن توسط شلیک گلوله توپ هنگام زدن تیربار دشمن به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از ۱۱ سال به وطن بازگشت.

گفتنی است؛ شهید محسن بدیحی در عملیات کربلای چهار  سال ۱۳۶۵ در سن ۱۸ سالگی در عملیات ازاد سازی منطقه ام الرساس به شهادت رسید.

سپاه خمینی شهر .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    بنویسید محله جوی آباد قدیم

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه