English

عسکری خبر داد:

بهره مندی ۵۰هزار خانوار از گاز طبیعی در استان اصفهان در سال ۱۴۰۰

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان از بهره مندی 50هزار خانوار از گاز طبیعی در استان اصفهان در سال 1400 خبر داد.

بهره مندی 50هزار خانوار از گاز طبیعی در استان اصفهان در سال 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری گفت: در سال گذشته بیش از49هزار و 522 خانوار در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که از این تعداد 43هزار و 353خانوار شهری و 6هزار و 169 خانوار روستایی هستند.

وی بیان داشت: درحال حاضر 2میلیون و 248 هزار و 786خانوار شهری و روستایی در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی استفاده می کنند.

عسکری، افزود: استان اصفهان پس از تهران بالاترین سطح توزیع و مصرف گاز در سطح کشور را دارد و تاکنون هر 112 شهر آن و تعداد 1067 روستای مشمول طرح گاز رسانی از این نعمت بهره مند شده اند.

وی، با اشاره به عملکرد گازرسانی در سال 1400 تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۳۷۵کیلومتر شبکه گاز اعم از؛ 287 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و 88 کیلومتر شبکه فولادی و بیش از 13 هزار انشعاب گاز در سطح استان نصب گردیده است.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: تعهدات شرکت در گازرسانی روستایی تحقق یافته و به زودی شاهد بهره مندی تعداد قابل توجهی خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ایران باید پول دیجیتال بر مبنای نفت و گاز ایجاد کند پولی که نه تنها سقوط نمیکند بلکه هر روز بالاتر میرود این پول در بورس هم میتواند خرید و فروش شود تنها پول دیجیتال با پشتوانه ایل کوین حتی میتواند جایگزین طلا و دلار در میان سرمایه گزاران داخلی شود

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه