English

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

واگذاری بیش از ۷۰۰ انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان طی سال ۱۴۰۰

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان گفت: 770 اشتراک رایگان در سال 1400 به مددجویان و ایثارگران و اماکن واجد شرایط در استان اصفهان واگذار شد.

واگذاری بیش از 700 انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان طی سال 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری بیان داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه، در سال گذشته تعداد 770 اشتراک رایگان گاز به مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 147 مورد به مددجویان کمیته امداد، 159مورد به مددجویان بهزیستی، 102 مورد به خانواده معظم شهدا، 238 مورد به جانبازان و 124 مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.

ابوالقاسم عسکری افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه ها و اماکن مذهبی از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

وی افزود: مددجویان نهادهای حمایتی و جانبازان بالای ۲۵ درصد در صورتی که تا کنون از امتیاز اشتراک گاز رایگان بهره مند نشده‌اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه به اداره گاز استان برای یک مرتبه کنتور و اشتراک رایگان دریافت نمایند.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در تمامی بخش های خانگی، صنعتی و عمومی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار ارائه خدمات گازرسانی به بیش از 5 میلیون جمعیت و صنعت استان و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه