English

ابوالقاسم عسکری خبر داد:

آغاز انبارگردانی در شرکت گاز استان اصفهان

​سرپرست شرکت گاز استان اصفهان گفت: عملیات انبارگردانی انبار شهید فلسفی شرکت گاز استان اصفهان از هفته دوم اسفندماه سال جاری آغاز و تا پایان سال در حال برگزاری است.

آغاز انبارگردانی در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری در روز سوم انبارگردانی بازدیدی از مجموعه انبارهای شهید فلسفی بعمل آورد و ضمن تبریک معبث پیامبر گرامی اسلام به فعالان حوزه انبار گردانی، گفت: برنامه انبارگردانی شرکت گاز که از بزرگترین مجموعه انبارهای استان می باشد، با هدف مدیریت موثرتر و بهینه تر موجودی های انبار و همچنین حصول اطمینان کامل از موجودی واقعی سیستم و بروزرسانی آنها، انجام اصلاحات لازم و انعکاس آن در دفاتر مالی، همه ساله در انبار شهید فلسفی انجام می گیرد.

وی بیان داشت: انبارگردانی مزیت های بالایی از جمله حصول اطمینان از موجودی اقلام حیاتی مورد مصرف مستقیم در انجام خدمات، اطمینان از کیفیت اقلام حیاتی و تأمین کسری اقلام حیاتی، آمار صحیح اقلام راکد، جلوگیری از صدور تقاضاهای غیر ضروری با توجه به میزان موجودی به جهت صرف و صلاح سازمان، استفاده بهینه از اقلام موجود، برای سازمان دارد .

عسکری تصریح کرد: استفاده بهینه از اقلام میسر نمی گردد مگر به واسطه داشتن اطلاعات و آمار از میزان موجودی و ریسک پذیری نحوه تأمین اقلام حیاتی با توجه به ضرورت تامین به موقع اقلام گازرسانی مورد نیاز 112شهرو بیش از 1067روستای  سطح استان همچنین عدم انبارش سرمایه های شرکت در قالب اقلام راکد، لذا این شرکت با مدیریت کردن صحیح ورودی و خروجی اقلام به انبارهای کالا و مصرف بهینه اقلام موجودی که ناشی از دریافت اطلاعات از انبارگردانی است، توانسته از خریدهای بی رویه کالا و استفاده از اقلام راکد انبارها اقدام نماید .

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان ، به رعایت اصل FIFO در انبارداری تاکید کرد و گفت: طبق این اصل کالا باید بر اساس تاریخ ورود به انبار مورد مصرف و استفاده قرار بگیرند.

عسکری بیان داشت: این عملیات به مدت سه هفته و با فعالیت گروه های شمارش، گروه گزارش گیری، گروه تغذیه، گروه سندرسی، سرپرستان مربوطه و حسابرسان انجام می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه