English

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

تعداد موتورخانه های بهینه سازی شده در اصفهان از مرز ۳۰۰۰ واحد گذشت

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3000 واحد موتورخانه توسط شرکت گاز استان اصفهان بهینه سازی شده و این شرکت در جایگاه شرکت های برتر در این زمینه قرار گرفت.

تعداد موتورخانه های بهینه سازی شده در اصفهان از مرز 3000 واحد گذشت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدمصطفی علوی با تشریح اقدامات صورت گرفته در استان اصفهان در زمینه طرح بهینه سازی موتورخانه ها گفت: خوشبختانه با شتاب گرفتن روند بهینه سازی موتورخانه ها در سال جاری، از ابتدای سال تاکنون بیش از 3000 واحد موتورخانه در سطح استان بهینه سازی شده که پس از ارزیابی و بررسی کارشناسی منجر به متوسط کاهش مصرف گاز 34 درصدی در موتورخانه های تحت عملیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است که نشان از موفقیت طرح مذکور دارد.

وی با اشاره به رکورد شکنی مصرف گاز در بخش خانگی در زمستان سال جاری افزود: مصرف بهینه و منطقی گاز در بخش های صنعتی، اداری و تجاری ضرورتی گریز ناپذیر است که در صورت عدم توجه به آن، مدیریت توزیع گاز در سال های آتی را به چالش خواهد کشید.

علوی، افزود: با توجه به اینکه موتورخانه های بهینه سازی شده پخش کوچکی از مشترکین گاز را تشکیل می دهند، ضروریست برنامه های بهینه سازی برای سایر مشترکین نیز توسعه یابد تا بتوان به کاهش سرانه مصرف خانگی در سالهای آتی امیدوار بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، وجود بیش از 4 میلیون بخاری درسطح استان با راندمان پایین، عدم رعایت مباحث مدیریت انرژی در ساخت و سازها، لزوم اهتمام بیشتر ادارات دولتی و عمومی به مصرف بهینه انرژی و اجرای طرح های مدیریت مصرف انرژی در صنایع را از دیگر راهکارهای کاهش مصرف گاز دانست و از تمامی همکاران شرکت گاز استان خواست در راستای توجه به رسالت های مسئولیت های اجتماعی، به عنوان سفیر مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه موضوعات مذکور را اشاعه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه