English

همزمان با آغاز سال جدید انجام شد؛

دیدار نوروزی مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان

طبق سنوات گذشته و با پیروی از سنت زیبای دید و بازدید عید، دیدار چهره به چهره عسکری سرپرست شرکت گاز استان اصفهان با کارکنان برگزار شد.

دیدار نوروزی مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرپرست شرکت گاز استان اصفهان ، در این آیین دید و بازدید با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین،" گفت: تمامی فعالیت های شرکت گاز استان اصفهان در راستای تحقق شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری بوده و امسال با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام می گردد.

ابوالقاسم عسکری ، سرمایه های انسانی را مهم‌ترین دارایی یک سازمان عنوان کرد و گفت: باید به نیازهای کارکنان به عنوان سرمایه‌های انسانی توجه ویژه داشت و در جهت ارتقای سطح رفاه آنان برنامه ریزی مدون و منظمی را تدوین کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم در سال۱۴۰۱ در زمینه خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان همانند سال های گذشته موفق بوده و  با کار و پشتکار مضاعف شما همکاران این شرکت به اهداف خود در زمینه تامین رفاه و رضایت تمامی مشترکین خود از طریق توسعه شبکه گازرسانی  همچنین گازرسانی به صنایع دست یابیم.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان در انتها ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای کارکنان و خانواده‌های آنها ابراز امیدواری کرد: در سال جدید بتوانیم گام‌های بلندی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت انقلابی و مردمی و برنامه های شرکت برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه