English

امام جمعه کاشان:

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه دشمنان است

امام جمعه شهرستان کاشان گفت: جهاد تبیین برای نسل جوان و نوجوان ضروری است.

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی ضمن تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان در جمع نمازگزاران بیان داشت: توجه به جهاد مهمترین سلاح برای خنثی سازی توطئه دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن  نظام جمهوری اسلامی از بین نوجوانان و جوانان است .

وی خاطر نشان کرد: ضروریست انجام رسالت جهاد تبیین برای نسل نوجوان و جوان کشور که تصویری نسبت به پیش از انقلاب ندارند  و افرادی که دوران پیش انقلاب را از یاد برده اند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه جهاد تبیین  از نظر رهبر معظم انقلاب جهاد عظیم و یک فرضیه قطعی و فوری است، بیان کرد: مطرح کردن این موضوع از سوی این بزرگ مرد نشان دهنده احساس خطریست که مانند دیده بانی دانا و تیزبین خطرات را مشاهده میکند و تاکید کرد که جهاد تبیین باید میان مردم رواج پیدا کند.

 وی ناکارآمدن نظام و انقلاب و کوچک نمایی نسبت به دستاورد های انقلاب ،غافل کردن جوانان از ریشه های پیشرفت و موانع پیشرفت و ناآگاه کردن از ظرفیت های انقلاب اسلامی را از دیگر محور های دشمنان برای ضربه به ایران دانست و تاکید کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ سال گذشته در بعد علمی ، آموزشی ، پزشکی، اجتماعی، خدماتی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی، منطقه امنیتی، نظامی و دیگر عرصه ها باید برای همگان تبیین شود.

حجت الاسلام سلیمانی گسترش عدالت اجتماعی را در خدمات درمانی، آموزشی، زیر ساخت های رفاهی و عمومی و هم چنین ارتقای زنان در جامعه را از دیگر خدمات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اعلام کرد: پیش از انقلاب اگر امکان فعالیتی هم برای بانوان بود باید بدون پوشش اسلامی حاضر می شدند.

وی گفت: دشمن چشم دیدن خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی را نداشته و نمی خواهد آن ها را از سر انصاف بیان کند، که این نوع پیشرفت ها محصول مدیریت دلسوز علمی و ناشی از روحیه اعتماد به جوانان ، خودباوری و تلاش مجاهدانه مدیران و نیروهای انقلابی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان تصریح کرد: این روزها با جنگ تمام عیار ترکیبی دشمن روبرو هستیم و به گفته مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با این جنگ دشمن، جهاد تبیین است و دشمن تمام تلاش خود را به کار می بندد تا مردم را دچار تردید کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه