English

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب:

یکی از عرصه‌های مهم امروز جامعه، جهاد تبیین است

وزیر اطلاعات بیان کرد: وزارت اطلاعات با اشراف اطلاعاتی سربازانش در عین گمنامی با شجاعت، شهامت و جهاد توانسته امنیت پایداری را برای کشور رقم بزنند، امنیت کشور متکی بر مردم و اطلاعات مردم محور است.

یکی از عرصه‌های مهم امروز جامعه، جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در سخنانی عنوان کرد: هرکس رژیم صهیونیستی را کمک و یا میزبانی کند و در مسیر حمایت از این رژیم ضد اسلام، ضد دین و ضد بشریت حرکت کند باید بداند که روزی هزینه‌ی آن را پرداخت خواهد کرد.

حجت الاسلام خطیب در ادامه افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود روزی با تحریم و فشارهای حداکثری تلاش کردند تا قدرت نظام و مردم را تضعیف کنند، امروز هم با جنگ ترکیبی، ادراکی، شناختی، رسانه‌ای، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا امنیت مردم و نظام را مخدوش کنند.

وزیر اطلاعات متذکر شد: وزارت اطلاعات با اشراف اطلاعاتی سربازانش در عین گمنامی با شجاعت، شهامت و جهاد توانسته امنیت پایداری را برای کشور رقم بزنند، امنیت کشور متکی بر مردم و اطلاعات مردم محور است.

وی اظهار کرد: دشمنان تمام توان و امکانات خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند، روزی با غرور در منطقه با اشغال عراق و افغانستان به دنبال رسیدن به مرزهای ایران اسلامی بودند تا بر آن غلبه کنند اما با ذلت و خواری منطقه را ترک کردند و یا در حال ترک آن هستند.

حجت الاسلام خطیب در ادامه تاکید کرد: وزارت اطلاعات و جامعه‌ی اطلاعاتی کشور و نیروهای مسلح با بهره گیری از حضور و همیاری مردم امنیت را در تمام مرزها و گستره جغرافیایی کشور برقرار کرده است.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: رژیم صهیونستی با اقدامات و شرارت‌های خود، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند، هرکس که این رژیم را کمک و یا میزبانی کند و در مسیر حمایت از این رژیم ضد اسلام، ضد دین و ضد بشریت حرکت کند باید بداند که روزی هزینه‌ی آن را پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: از اقدام به موقع و قدرتمند سپاه پاسداران در پاسخ موشکی به شرارت‌های رژیم صهیونیستی، که در امنیت این کشور و امنیت آفندی این نظام و مردم اثرگذار است، تشکر کرد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: یکی دیگر از عرصه‌های مهم امروز جامعه، براساس فرمایش رهبر فرزانه و حکیم، جهاد تبیین است و وزارت اطلاعات با انتشار اسناد تاریخی و اطلاعاتی در این مسیر پیشگام است و تلاش وزارت اطلاعات بر این است تا در راستای تحقق جهاد تبیین، اسناد پس از انقلاب را نیز در اختیار پژوهشگران، تاریخ نویسان و انقلابیون قرار دهد.

حجت الاسلام خطیب خاطرنشان کرد: از تاریخ نویسان و پژوهشگرانی که دست بر قلم و گفتار دارند می‌خواهیم که ما را با راهنمایی‌های خود در این مسیر یاری کنند و همچنین لازم بذکر است که دولت مردمی تمام تلاش خود را برای حل مشکل معیشتی مردم به کار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه