English

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی:

جهاد تبیین، یک فرضیه قطعی و فوری است

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی بیان کرد: باید یک الگوی تببین داشته باشیم و ملاک، الگویی است که بتواند با جریان تحریف مقابله کند.

جهاد تبیین، یک فرضیه قطعی و فوری است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: جهاد تبیین ، یک فرضیه قطعی و فوری است و ما باید یک الگوی تببین داشته باشیم و ملاک، الگویی است که بتواند با جریان تحریف مقابله کند؛ زیرا دشمن با امکانات وسیع و عظیم رسانه ای، مسائل منحرف و غلط را به اذهان عمومی انتقال می دهد.

وی این مطالب را در شورای اداری شهرستان درگز بیان کرد و با اشاره به شناخت نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدات تاکید کرد: در قوت ها می توان به چند نکته مهم رسید که شامل رهبری بی بدیل، شجاع و بصیر و هوشمند که تمامی محاسبات استراتژیک دشمن را به هم می ریزد، ملتی مقاوم با قدرت تاب آوری  حیرت آور، کشوری مستقل، مقتدر و ایستاده در برابر زورگویان و مستکبران، عمق راهبردی اطمینان آفرین و اثرگذاری اساسی در منطقه، قدرت تحصیل مقتدرانه منافع ملی و مصالح ملی و دست یافتن به پیشرفت ها و فناوری های مهم به مدد جوانان برومند کشور است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در مورد فرصت ها هم تصریح کرد: هم راستایی، هم نظری و هم آهنگی بین اجزای مختلف نظام، ثبات و آرامش به رغم وجود بسترهای نارضایتی، اراده معطوف به حل مسائل در بین همه مجموعه های نظام با نگاه به ظرفیت ها، انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت و سیادت منطقه ای ایران و اقتدار نیروی های نظامی، امنیتی و انتظامی در تحصیل منافع و مصالح ملی هم از جمله این فرصت ها است.

وی همچنین در مورد نقاط ضعف اینگونه اضافه کرد: ضعف کم توجهی به سایش تدریجی سرمایه اجتماعی و توجه نداشتن به مقابله با طراحی های راهبردی دشمن است و در تهدیدات نیز می توان به تشدید جنگ ترکیبی نظام سلطه، بهره گیری دشمن از مسائل واقعی جهت ایجاد بی ثباتی و شکل دهی جنبش های نامتقارن و توجه دشمن بر مایوس سازی مردم اشاره کرد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در خاتمه خاطرنشان کرد: تلاقی و جمع ضعف ها و تهدیدات، مخاطراتی همچون سخت شدن وضعیت معیشت آحاد مردم و تنگ شدن زندگی بر سه دهک پایین جامعه را به همراه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه