English

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

ضرورت توجه ویژه به تحقق جهاد تبیین

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی بیان کرد: برای جلوگیری از انحراف در جهاد تبیین در شرایط موجود بایستی از الگویی قدرتمند و مدون بهره ببریم.

ضرورت توجه ویژه به تحقق جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: تحقق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه همه بخش‌ها و مسوولان قرار گیرد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی این سخنان را در جلسه شورای اداری شهرستان خواف اظهار کرد و در ادامه افزود: برای جلوگیری از انحراف در جهاد تبیین در شرایط موجود بایستی از الگویی قدرتمند و مدون بهره ببریم.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به قوت ها، فرصت‌ها و ضعف‌های موجود در کشور، امروز اگر بخواهیم این جهاد را محقق کنیم باید ضمن وارونه سازی اقدامات دشمن نسبت به روشنگری اقدام کنیم.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی متذکر شد: وجود رهبری بی بدیل، شجاع و هوشمند را از مهمترین نقاط قوت کشور برشمرده می شود و ایران کشوری قدرتمند، مستقل و تاب آور است و تدابیر و راهبری رهبری بصیر کشور ما خاری در چشم دشمن بوده و ایران را به کشوری مستقل و قدرتمند در جهان تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: همراستایی، هم نظری و هم آهنگی بین اجزای مختلف نظام از مهمترین فرصت‌های پیش رو است و ثبات و آرامش نسبی مردم فرصتی است تا مسئولین قدر بدانند و تلاش کنند تا به اعتراضات به حق مردم در کمال آرامش پاسخ دهند و طی اقدامی جهادی ، به رسالت خود عمل کنند.

مهدی عباسپور فرماندار خواف نیز در این جلسه گفت: در آستانه فرا رسیدن عید باستانی نوروز ، دستگاه‌های خدمات رسان و همچنین اعضای مدیریت بحران باید در آماده باش باشند و با توجه به در پیش بودن سفر رییس جمهوری به خراسان رضوی، مدیران مشکلات شهرستان را به  فرمانداری اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه