English

فرماندار میانه:

جامعه دانشگاهی می تواند اتاق فکر جهاد تبیین باشد

فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه جامعه دانشگاهی می تواند اتاق فکر جهاد تبیین باشد، گفت: همه ما باید در هر جایگاهی علاوه بر شناخت ماموریت و وظیفه خود به تحقق جهاد تبیین سفارش رهبر معظم انقلاب کمک کرده و هر نوع فرصتی را از دشمن بگیریم.

جامعه دانشگاهی می تواند اتاق فکر جهاد تبیین باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی در جلسه جهاد تبیین در دانشکده فنی و حرفه ای میانه با بیان اینکه وارونه نمایی و جنگ رسانه ای از واقعیت های تلخی است که دشمن در ابعاد مختلف از آن بهره جدی می برد، اظهار داشت: اگر مردم به این باور برسند که مسوولین مدافع آنها و داوری صادق هستند دشمن نخواهد توانست بر روی کمبودها و ایرادات ما مانور داده و ضربه بزند.

وی در ادامه صداقت با مردم و عمل گرایی مسوولین را از مهمترین شاخصه های مهم در جلب اعتماد مردم و همراه کردن آنها با خود و زمینه یاس دشمنان خواند.

 فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه جامعه دانشگاهی می تواند اتاق فکر جهاد تبیین باشد، گفت: همه ما باید در هر جایگاهی علاوه بر شناخت ماموریت و وظیفه خود به تحقق جهاد تبیین سفارش رهبر معظم انقلاب کمک کرده و هر نوع فرصتی را از دشمن بگیریم.

امام جمعه میانه نیز در این جلسه؛ تولید علم و تولید دانشمندان در عرصه های مختلف و بی نیازی از کوچکترین وابستگی به کشورهای دیگر را از جمله خواسته های رهبری عنوان کرد.

حجت الاسلام عبداله محمدی اضافه کرد: باید برای آموزش دانشمندان در حوزه های مختلف برنامه ریزی کنیم.

وی اصلی‌ترین مسئله جهاد تبیین را گشایش مسائل اقتصادی در بیست سال آتی عنوان کرد و افزود: تک تک ما به عنوان سربازان جهاد تبیین وظیفه داریم در تحقق این مهم تلاش کنیم که البته نقش دانشگاه و حوزه در تولید علوم مختلف بر همگان آشکار است.

امام جمعه میانه در پایان تاکید کرد: موفقیت در تحقق جهاد تبیین با متکلم وحده بودن میسر نمی‌شود بلکه این مفاهمه و گفتگوی مشترک با موضوع جهاد تبیین است که سبب ارائه راهکارهای مختلف می شود و باید در محافل مناسب به انجام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه