English

سپاه پاسداران کشور را در بحرانی‌ترین شرایط مدیریت کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: سپاه پاسداران با اقدامات راهبردی خود توانسته علاوه بر امنیت مردم نیازهای اساسی کشور را نیز در بحرانی‌ترین شرایط مدیریت کند.

سپاه پاسداران کشور را در بحرانی‌ترین شرایط مدیریت کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید باقری‌دهبارز در دیدار با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: سپاه پاسداران ظرفیتی است بسیار توانمند که همیشه مورد تأیید امامان انقلاب بوده و با اقدامات راهبردی خود توانسته علاوه بر امنیت مردم نیازهای اساسی کشور را نیز در بحرانی‌ترین شرایط مدیریت کند و راهگشای نظام مقدس اسلامی در دوران تحریم و جنگ اقتصادی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه با تبریک روز پاسدار افزود: نام‌گذاری این روز به‌عنوان روز پاسدار بیانگر ویژگی‌های ارزشمندی است که مجموعه سپاه با تأسی از سروروسالار شهیدان توانسته آنها را در وجود خود نهادینه کند که دفاع از مظلوم، ارزش‌های الهی، ایستادگی، استقامت در مقابل مستکبران جهان ازجمله این خصوصیات است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان بندرلنگه نیز گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان جزیره‌ای باثبات در حساس‌ترین نقطه جهان خودنمایی می‌کند و مایه امید و پشتگرمی دوستان و خار چشم دشمنان است.

اسحاق مؤذن‌نسب با تشریح اهمیت جهاد تبیین عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم یک مکتب است؛ بنابراین وظیفه همه ماست که از این مکتب پیروی کرده و با سرمشق قرار دادن رفتار و منش آن عزیز سفر کرده امید را در میان آحاد مردم و به‌ویژه قشر محروم جامعه زنده نگه‌داریم و بدانیم که باوجود چنین مکتبی راه بن‌بست وجود ندارد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از تلاش مجموعه سپاه بندرلنگه تشکر و قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه