English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق سیستم صوتی خودرو ها در شهرستان برخوار / اعتراف متهم به ۲۸ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق سیستم صوتی خودروهای شهروندان در شهرستان بُرخوار و اعتراف متهم به 28 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق سیستم صوتی خودرو ها در شهرستان برخوار / اعتراف متهم به 28 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیستم صوتی خودروها به ویژه خودروهای پراید و پژو 206 در شهرستان بُرخوار، در بررسی های تخصصی توسط کارآگاهان مشخص شد تمامی این خودروها که در خیابان ها و کوچه های خلوت و کم نور پارک شده و فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند با تخریب قفل و بعضاً خم کردن درب آنها مورد دستبرد قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی سرانجام هویت اصلی فردی که در این سرقت ها دست داشت به دست آمد و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در منزل خود دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و به 28 فقره سرقت اقرار کرد و انگیزه خود از این سرقت ها را بیکاری و اعتیاد شدیدش به مواد مخدر عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه از کشف 32 دستگاه پخش مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه