English

سرهنگ ترکیان خبر داد:

عامل قطع خطوط تلفن در یکی از مناطق کاشان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری عامل قطع خطوط تلفن شهروندان در یکی از مناطق کاشان و اعتراف وی به 7 فقره سرقت خبر داد.

عامل قطع خطوط تلفن در یکی از مناطق کاشان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های مخابراتی در یکی ازمناطق شهرستان کاشان که باعث بروز قطع خطوط تلفن شهروندان ساکن در این مناطق شده بود تیم های ویژه ای به منظور گشت زنی در ساعات پایانی شب فعال شدند تا اینکه سرانجام مامواران واحد گشت کلانتری 14 فرماندهی انتظامی کاشان حین گشت زنی به فردی قوی هیکل با لباس سیاه و دارای ماسک که در مقابل یک ساختمان پرسه می زد مشکوک و بلافاصله به سمت وی رفتند اما فرد مذکور به محض دیدن ماموران اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: با فرار متهم ماموران به تعقیب وی پرداخته و در یک اقدام ضربتی او را دستگیر و در بازرس بدنی او یک کلاف طناب،یک عدد آچار فرانسه و یک سیم چین را کشف کرده و او را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی صورت گرفته به 7 فقره سرقت کابل های مخابراتی اعتراف و عنوان کرد که این سرقت ها را به دلیل اعتیاد شدیدش به شیشه انجام می داده و پس از فروش اموال مسروقه مواد مصرفی خود را تهیه می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری مالخر اموال مسروقه با اعترافات متهم خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از اقرار صریح به جرایم خود به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه