English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

سرقت های مسلحانه یک خواهر و برادر در اصفهان / کشف ۱۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک خواهر و برادر که به وسیله یک قبضه اسلحه کلت قلابی از شهروندان سرقت می کردند در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرقت های مسلحانه یک خواهر و برادر در اصفهان / کشف 10 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و گوشی تلفن همراه از عابران پیاده در شهرستان برخوار و اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع دریافتند که این سرقت ها توسط یک زن و مرد رخ داده و متهمان پس از انجام کار با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 محل را ترک می کردند.

وی افزود: بلافاصله تعقیب هوشمندانه خودروی مذکور در دستور کار قرار گرفت و ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری 18 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خودروی مذکور را شناسایی و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده خودرو را رها کرده و از صحنه متواری می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از خودروی متهم و تحویل آنها به مال باختگان اظهار داشت: در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل سکونت متهمان شناسایی و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی این زن و مرد که با هم نسبت خواهر و برادر داشتند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به سوابق متعدد کیفری متهمان از کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری قلابی، 6گرم شیشه و 2 گرم هروئین، یک جفت پلاک مسروقه خودرو و تعداد اوراق شناسایی مسروقه در بازرسی از منزل این افراد خبر داد و گفت: این خواهر و برادر در تحقیقات صورت گرفته به 10 فقره سرقت شامل 3فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و سرقت یک قلاده سگ، 2 فقره سرقت خودرو، 3 فقره سرقت پلاک خودرو و 2فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه