English

امام جمعه خمینی شهر مطرح کرد:

خمینی شهر باید پایتخت کتاب برتر کشور شود

امام جمعه خمینی شهر در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی گفت: می توان با وجود ظرفیت‌ها خمینی شهر را به عنوان پایتخت کتاب معرفی کرد.

خمینی شهر باید پایتخت کتاب برتر کشور شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه خمینی شهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی شهر ضمن گرامیداشت شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اظهارکرد: جلسات شورای عمومی باهدف مهندسی فرهنگ شهرستان انجام‌ می‌شود.

وی با توجه به اینکه مولفه های خوبی در شهرستان جهت فرهنگ سازی در شهرستان وجود دارد از فعالیت کتابخانه های خمینی شهر که جزو این مولفه ها هستند تقدیر و تشکر کرد.

این مقام مسئول کتابخانه ها را منبع آموزش و پژوهش افراد محقق برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه زیربنای یک کشور تحقیق و پژوهش است اما کمترین بودجه ها به تحقیق و پژوهش و فعالیت‌های علمی تعلق دارد.

آیت الله موسوی از پتانسیل کتابخانه های شهرستان خمینی‌شهر خبر داد و گفت: با ظرفیت خوبی که در شهرستان در بحث کتابخانه ها وجود دارد ، می توان خمینی شهر را پایتخت کتاب کشور معرفی کردو جهت رسیدن به این هدف استراتژی‌های این کار باید دنبال شود.

امام جمعه خمینی شهر در پایان به تکمیل پروژه کتابخانه علی ابن ابیطالب جوی آباد اشاره کردو بیان داشت: می توان از ظرفیت خیرین و بودجه های دیگر برای اتمام این پروژه استفاده نمود.

به گزارش موج؛ در این جلسه از نوجوانان هنرمند که در هفته نوجوان در طرح و اجرای برنامه ها کمک کردند و همچنین کتابداران و کتابخوان های برتر کتابخانه های شهرستان خمینی‌شهر تقدیر به عمل آمد.

خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه