English

امام جمعه خمینی شهر:

سازمان هلال احمر همیشه آماده رویارویی با حوادث است

امام جمعه خمینی شهر در جمع مسئولان کشور و استان شهرستان اظهار کرد: سازمان هلال احمر با پیروی از دستورات معصومین (ع) آماده کمک رسانی به مردم هستند.

سازمان هلال احمر همیشه آماده رویارویی با حوادث است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، آیت الله سید محمد موسوی در آیین افتتاح مرکز جامع توانبخشی هلال احمر طبق روایتی از امام کاظم( ع) که افرادی که به‌ مردم کمک می کنند روز قیامت زیر سایه عرش الهی جای دارند، اظهار داشت: چنین افرادی با کمک به دیگران موجب خشنودی خدا و رسول خدا (ص)می شوند.

وی با بیان این مطلب که دستگیری از مؤمنان شیوه و سیره اهل بیت( ع) است افزود:  نهادهایی در اسلام وجود دارد که رفع مشکلات نیازمندان را بر عهده دارند و هلال احمر از جمله سازمان هایی به شمار می رود که همیشه دستگیر مردم در حوادث و خطرات و آسیب‌ها است‌.

آیت الله موسوی به زمان امیرالمؤمنین علی (ع)اشاره کردو گفت: ائمه معصومین دستگیری از مردم سرلوحه کارشان بود و پیروان آن حضرات نیز به طور حتم شیوه معصومین (ع) را سرمشق و الگویی برای خود قرار می دهند.

امام جمعه خمینی شهر در پایان خطاب به کارکنان هلال احمر شهرستان خاطر نشان کرد: خدمتی که شما به مردم جامعه ارائه می دهید اجر و ثوابی بیشمار در بردارد.

به گزارش موج ؛ مجموعه جامع  توانبخشی سازمان هلال احمر شهرستان خمینی شهر در بخش‌های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ساخت و ترمیم  اندام مصنوعی و کفش طبی و پزشک متخصص طب فیزیکی آماده خدمت رسانی به شهروندان و سایر هموطنان می باشد.

هلال احمر خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه