English

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:

احیای فرهنگ غدیر وظیفه ذاتی همه مسلمانان است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان اظهار داشت: احیای فرهنگ غدیر وظیفه ذاتی همه مسلمانان به ویژه شیعیان است.

احیای فرهنگ غدیر وظیفه ذاتی همه مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی در جلسه شورای فرهنگی مخابرات اصفهان ضمن تبریک عید قربان  گفت: طبق فرموده پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)  وظیفه ابلاغ پیام غدیر به نسل های آینده، به عهده تک تک مسلمانانی است که قلبشان برای احیای اسلام ناب محمدی می تپد و در این باب باید هر کسی به نوبه خود انجام وظیفه کند.

وی با اشاره به هدف اصلی واقعه غدیر، اظهار کرد: قطعا هدف از واقعه غدیر در نگاه خداوند، چیزی فراتر از سفارش به محبت حضرت امیر بوده و آن هدف والا مسئله ای به غیر از بیان مسئله ولایت و خلافت امیرالمومنین علی (علیه السلام) و اولاد معصومین ایشان پس از پیامبر و تشکیل حکومت عدل الهی نیست.

این مقام مسئول افزود: عباراتی که در آیات قرآنی برای ابلاغ پیام غدیر توسط پیامبر آمده، نشان دهنده آن است که اسلام و رسالت پیامبر بدون مسئله ولایت ناقص است و نگاهی گذرا به موضوع غدیر در آینه آیات و روایات،می تواند اهمیت پرداختن به فرهنگ والای غدیر و اشاعه آن را برای ما روشن کند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان دوری از فرهنگ ولایت را  یکی از عوامل انحطاط جوامع اسلامی دانست و بیان کرد: در هر زمان ، به هر اندازه ای که  از ولایت و تعلیمات آن فاصله گرفته ایم؛ زمینه را برای ترویج افراط و تفریط فراهم آورده ایم که نمود این مسئله را در فرق دست ساخته صهیونیست ها و استکبار جهانی نظیر داعش می توان دید.

مخابرات اصفهان غدیر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه