English

به صورت ویدئو کنفرانس؛

عملکرد حوزه های مخابرات منطقه اصفهان ارزیابی شد

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد حوزه های مخابرات منطقه اصفهان با حضور مدیر منطقه و مدیران و رؤسای این مجموعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

عملکرد حوزه های مخابرات منطقه اصفهان ارزیابی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان ضمن تشکر از زحمات مدیران و پرسنل مخابرات در راستای حضور مؤثر و عملیاتی در برقراری ارتباطات پایدار در طول زمان انتخابات، گفت: در انتخابات اخیر بحمدالله شاهد درخشش دوباره مخابرات در تامین زیرساختهای ارتباطی جهت برگزاری فرآیند انتخابات بودیم و حقیقتا حضور پر شور هم استانی های عزیز خستگی چند ماهه ما و همه پرسنل را رفع کرد.

اسماعیل قربانی با تاکید بر بسیج همه نیروها برای تحقق سیاست های بالادستی شرکت افزود: همه کارکنان مخابرات استان از صدر تا ذیل، اعم از بخش های فنی و اداری باید با حرکت جهادی خود، تمام همت خود را در راستای تحقق اهداف سازمانی به کار ببندند تا مجموعه مخابرات منطقه در سال جاری به آنچه شأن و منزلت حقیقی آن است؛ برسد.

وی با اشاره به برنامه مخابرات منطقه اصفهان برای توسعه فنی در سال جاری بیان کرد: با توجه به افزایش درخواست اینترنت در سال‌های اخیر و بالاخص بعد از شیوع کرونا، مخابرات منطقه اصفهان برنامه‌های بلند مدت زیادی در راستای تقویت شبکه‌های تلفن ثابت و سیار دارد که ان شاء الله در سال جاری در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین عزیز اجرایی خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با تلاش همه همکاران و همدلی و همکاری نهادهای حاکمیتی استان، شاهد جهش قابل توجه توسعه‌ای در زمینه مخابرات در استان اصفهان -به‌عنوان یکی از استان‌های تاثیرگذار در کشور- باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه