English

به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب ؛

۵ پروژه راهداری در شهرستان خوانسار افتتاح می شود

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوانساراز افتتاح 5 پروژه راهداری به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب در شهرستان خوانسار خبر داد.

5 پروژه راهداری در شهرستان خوانسار افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید حسابی با اشاره به افتتاح 5 پروژه  راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار با حضور استاندار اصفهان اعلام کرد: یکی از مهمترین پروژه ها بهره برداری از سیستم روشنایی محور خوانسار - دامنه (گردنه خوانسار ) با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقا ایمنی تردد درمحورهای مواصلاتی این شهرستان عنوان و اظهار کرد: این گردنه یکی از گردنه های مهم و برفگیر استان به شمار می آید.

این مقام مسئول همچنین از بهسازی روکش آسفالت سطحی و خط کشی محور خوانسار - رحمت آباد به طول10 کیلومتر خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار  گفت:  بهره برداری از عملیات ایمن سازی و نصب گاردریل  و حفاظ بتنی در محور خوانسار - بوئین و میاندشت به طول 1.5کیلومتر و محورخوانسار - دامنه به طول 1 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 17میلیارد ریال از دیگر پروژه های این اداره در ایام الله دهه فجر به شمار می آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه