English

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

اصل غافلگیری از مهم‌ترین علل پیروزی در عملیات والفجر ۸ بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا گفت: اصل غافلگیری و توجیه بودن نیروها از مهمترین اصول حفاظتی و عامل پیروزی عملیات والفجر ۸ بود.

اصل غافلگیری از مهم‌ترین علل پیروزی در عملیات والفجر ۸ بود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی اظهار داشت: حفاظت گفتار، اصل غافلگیری و توجیه بودن نیروها از مهمترین اصول حفاظتی و عامل پیروزی عملیات والفجر ۸ بود.

وی افزود: طرح ریزی و اجرای این عملیات کاری بسیار گسترده و دشوار بود به گونه ای که متفکرهای نظامی دنیا عبور از رودخانه وحشی اروند را غیرممکن می دانستند ولی رزمندگان با توکل به خدا و روحیه ی معنوی که داشتند توانستند این کار غیرممکن را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: مجموعه سپاه به ‌دلیل نقش، جایگاه و رسالت خطیر و مهمی که در پاسداری از دستاوردهای انقلاب دارد، همواره مورد توجه و هجوم دشمنان انقلاب بوده و است، از این رو دشمنان از بدو تشکیل تلاش کردند بتوانند از درون و بیرون ضرباتی را به سپاه وارد کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است، اما هر زمانی که دشمنان در برابر این نظام الهی دست به اقدامی زده‌اند، با شکست مواجه و کاملاً علیه خودشان شده و این خواست و عنایت الهی و حضرت ولی عصر(عج) به این ملت و مردم بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در پایان خاطرنشان ساخت: دشمن برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی و فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان ورود کرد، اما ایستادگی ملت در برابر همۀ این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه