English

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی خبر داد:

وجود ۱۲۵۲ موقوفه در ناحیه یک شهرستان اصفهان

رییس داره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان از وجود 1252 موقوفه در ناحیه یک شهرستان اصفهان خبر داد.

وجود 1252 موقوفه در ناحیه یک شهرستان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته وقف با اشاره به وجود 1252 موقوفه در ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: چهار هزار و ۷۰ رقبه در ناحیه یک شهرستان اصفهان وجود دارد که در زمینه های فرهنگی و عمرانی  فعال هستند.

وی در ارتباط با موقوفات ناحیه یک شهرستان اضافه کرد: ۲۰ در صد موقوفات انتفاعی و ۸۰ درصد آن منفعتی است.

حجت الاسلام توسلی در ارتباط با اقدامات انجام شده اوقاف در ایام کرونا بیان داشت: ۲هزار بسته معیشتی بین مردم و نیازمندان در محلات کم برخوردا تهیه و توزیع شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین با نظارت بهداشت دراستان ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم و صفر در بقاع متبرکه استان و هیات‌های مذهبی و نیازمندان توزیع شد.

رییس داره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۵۰ هزار ماسک در بین هیات‌های مذهبی در اصفهان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا با کمک خیرین از ابتدای سال تا کنون ماسک و لوازم  بهداشتی در مقبره علامه مجلسی و امامزاده سیده فاطمه در اصفهان تهیه و توزیع شد.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به انقعاد تفاهم نامه با مسولان بهداشت در استان توضیح داد: در این تفاهم نامه ۴۰۰ میلیون تومان جهت تهیه  اقلام بهداشتی برای کادر درمان ومدافعان سلامت در مراکز بهداشتی و بیمارستانها کمک شد.

 این مقام مسئول گفت: در ۸ امامزاده طرح افق که مخفف آسیب شناسی اجتماعی، فعالیت فرهنگی و قرآنی در امام زادگان است توسط شهرستان اصفهان و خیرین اجرا شد.

حجت الاسلام اصغر توسلی در ارتباط با موقوفات افزود: در سال جدید ۵ وقف جدید در شهرستان اصفهان با موضوعات معضلات اجتماعی و کمک به مستمندان به خصوص کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست به ثبت رسیده است.

رییس داره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان در پایان گفت:  ۸ طرح عمرانی در بقاع متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان با هزینه ای بالغ بر۱۵ میلیارد تومان با پیشرفت 70 درصدی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

ناحیه یک اوقاف اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه