English

شهردار اصفهان:

احداث پل قهجاورستان آرزوی ۲۰ ساله مردم اصفهان است

شهردار اصفهان گفت: پل قهجاورستان آرزوی 20 ساله مردم بود و اکنون تا بهاران را آزاد کردیم.

احداث پل قهجاورستان آرزوی 20 ساله مردم اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در برنامه رادیویی "شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو" با اشاره باینکه پل قهجاورستان آرزوی 20 ساله مردم بود، اظهار داشت:  هم اکنون تا بهاران را آزاد کردیم. برای وجب به وجب این آزادسازی ها با مردم توافق شده است که حجم آن دو هزار و 600 متر طول در 75 متر عرض پل است که اکنون در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای پروژه بزرگ شهید سلیمانی هم سرعت گرفته است و اکنون علاوه بر اینکه پل قد کشیده، پیشرفت طول و عرض آن نیز مشهود است. همچنین از پل آفتاب تا قهجاورستان هم آزادسازی شده و پل از سمت قهجاورستان هم در حال ساخت است. 

این مقام مسئول ادامه داد: 500 متر رمپ پل شهید سلیمانی هم در حال ساخت است و فقط از این بخش از حلقه حفاظتی دو هزار و 500 متر دیگر باقی می ماند که آن هم با سرعت پیش می رود.

نوروزی بیان کرد: عدالت فضایی و توسعه متوازن محله به محله رخ می دهد و این قطار در حال حرکت است، پیمانکاران می دانند چقدر این شرایط سخت است اما این دشواری، هرگز در کار ما توقف ایجاد نکرده است. ما مشکلات زیادی داریم، باید شبانه روز برنامه ریزی کرد، در همین ارتباط نیازها سنجیده و مطالبات مردم در قالب پروژه های جدید اندیشیده شده است و از اوراق مشارکت و صرفه جویی هم برای جلو بردن پروژه ها استفاده می کنیم.

شهردار اصفهان در مورد دغدغه یکی از شهروندان در مورد استفاده گردشگران ناژوان از دسترسی محلی در نصرآباد و ایجاد مزاحمت برای مردم، اظهار کرد: در مورد ناژوان، باید موضوع به دو بخش تقسیم شود؛ یک بخش اینکه ناژوان به عنوان ریه شهر چه خواهد شد؟ چگونه نگهداری شود؟ حقوق مالکان چه خواهد شد و نقش وزارت نیرو به عنوان متولی حریم رودخانه چه خواهد بود؟ تاسیسات و مستحدثات شهرداری در این حریم چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟ نقش وزارت کشاورزی چه خواهد بود؟ شورای عالی شهرسازی چه می خواهد می کند و تعارضات بخش عمومی و خصوصی چه خواهد شد؟

کنترل تردد در ناژوان از 8 شب تا دو بامداد

نوروزی در مورد رفع دغدغه این شهروند تصریح کرد: این بحث با مشارکت همگانی شهروندان از جمله موتورسواران و خودروسواران باید حل شود اما حق ساکنان، مقدم است و استفاده از هیچ حقی نباید موجب تضییع حقوق دیگری شود چراکه آنها دائما ساکن هستند و ما موقت از این جا استفاده می کنیم.

شهردار اصفهان گفت: دسترسی باغ پرندگان از ورودی ضلع جنوبی و از مسیر پل وحید است اما تابلوهای هدایتی برای مردم وجود دارد و باید از تردد غیرمجاز جلوگیری شود. نمی گویم با مردم مقابله شود بلکه باید تعامل فرهنگی ایجاد شود و در حال حاضر دادستانی، نیروی انتظامی و شهرداری به این مسئله ورود پیدا کرده اند و توافقاتی صورت گرفته تا از هشت شب تا دو بامداد ناژوان تحت کنترل بیشتر باشد تا نظم برقرار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه