English

نماینده اصفهان در مجلس یازدهم:

پروژه های مهمی در شهر اصفهان در حال اجراست

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های مهمی در شهر اصفهان در حال اجراست وهمه باید کمک کنند تا این پروژه ها هر چه سریعتر تکمیل شود.

پروژه های مهمی در شهر اصفهان در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس مقتدایی در نشست مجمع نمایندگان اصفهان با شهردار کلانشهر اصفهان با بیان اینکه پروژه های مهمی در شهر اصفهان در حال اجراست، بیان کرد: همه باید کمک کنند تا این پروژه ها هر چه سریعتر تکمیل شده و در اختیار مردم قرار بگیرد. نمایندگان اصفهان در این دوره هر کجا که لازم باشد از ابزار کمیسیون های مختلف مجلس برای پیشبرد پروژه های شهری استفاده می کنند. 

وی شواری شهر و شهرداری اصفهان را صاحب جایگاه مهمی در کشور ذکرکرد و گفت: این شهر پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است که خدمت به آن خدمت به همه کشور است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هم اکنون اصفهان صاحب جایگاه بسیار خوبی در هیات رییسه مجلس است، از این ظرفیت می توان برای شهر اصفهان استفاده کرد. نمایندگان اصفهان در این دوره مجلس بنای خود را بر همکاری مستمر و رسیدن به حد بالاتری از میزان رضایتمندی مردم گذاشته اند. 

مقتدایی با بیان اینکه پروژه های شهری به طور مستقیم بر روند زندگی مردم اثر گذار است به همین دلیل حمایت از این اقدامات را در دستور کار داریم، تاکید کرد: پیشرفت های بسیار خوبی در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی مشاهده می شود و هر هفته که می گذرد شاهد قد کشیدن این پل هستیم.

نماینده اصفهان در مجلس یازدهم گفت: ممکن است در برخی موارد نقدهایی نیز وجود داشته باشد اما تمام این نقدها دلسوزانه است. ارتباط نمایندگان با شهردار و مدیران شهری از هم اکنون رقم خورده و یکی از بهترین ارتباطاتی است که تاکنون ایجاد شده است بنابراین باید تلاش کنیم این ارتباطات حفظ شود.

خوش فکری مدیران شهری برای رونق اقتصاد شهر

مهدی طغیانی دیگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه مجموعه شهرداری را مجموعه ای خوش فکر ذکر کرد و افزود: یکی از موضوعات مهم در حوزه شهری  موضوع اقتصاد شهری است. هر چند ممکن است شهرداری در این زمینه وظیفه قانونی نداشته باشد اما علاقه داریم با ورود شهرداری به این موضوع اقتصاد شهر رونق گرفته و رو به جلو حرکت کند.

مهدی طغیانی تصریح کرد: برآورد ما این است اصفهان به سالی 10 هزارمیلیاردتومان سرمایه گذاری جدید اقتصادی نیاز دارد و ما هم اکنون به دنبال برنامه ریزی برای تحقق این موضوع هستیم و امیدواریم مدیران شهرداری در این زمینه همکاری لازم را با نمایندگان داشته باشند.

این نماینده اصفهان گفت: در حال پیگیری ویژه برای 400 هکتار زمین های اطراف ورزشگاه نقش جهان برای بهره برداری مختلف از جمله گردشگری ورزشی هستیم و مصمم هستیم این کار در این دوره چهارساله به سرانجام برسد.

شهردار اصفهان نیز در این نشست ‌اظهار کرد: در دور قبلی مجلس نیز نمایندگان مردم اصفهان تعامل خوبی با مدیران شهری داشتند و نتایج و پیگیری های خوبی در حوزه مسائل شهر میان ما و آنها صورت گرفت که از آن جمله می توان به جذب اوراق مشارکت برای شهرداری اصفهان و پیشبرد امور شهر اشاره کرد.

قدرت اله نوروزی تصریح کرد: مدیرانی که در این دوره مشغول به کار هستند از یک سو به ارزش های اسلامی پایبند و ازسوی دیگر از تخصص و مهارت لازم برخوردار هستند. برخی از آنها به اقتضای سنشان در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و صحنه های مختلف انقلاب حاضر بوده اند و برخی از مدیران جوان نیز غالبا فرزندان شهید و یا جانباز هستند که البته تحصیلات عالی دانشگاهی و تخصصی حوزه خود را نیز دارا هستند و تجارب ارزشمندی در حوزه های مختلف دارند. طبیعتا انتظارها از چنین مجموعه ای بالاست و به همین دلیل نیز امروز هیچ پروژه ای در شهر معطل نمانده است.   

وی پیرامون روند اجرای پروژه های شهری و مشکلاتی که بر سر اجرای بخشی از این پروژه ها وجود داشت، افزود: سالن اجلاس از پروژه هایی است که در زمان آمدن ما راکد و بی رونق بود و طلبکاران زیادی داشت ولی ما این سرمایه شهر را بیدار کردیم و سال گذشته با 400 میلیارد تومان که شامل 200 میلیارد هزینه آزادسازی و 200 میلیارد هزینه اجرا و ساخت بود آن را به پیش بردیم. 

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال هم 250 میلیارد تومان در این پروژه هزینه می شود، گفت: مدیریت شهری برای تامین این هزینه توانست بودجه 2750 میلیارد تومانی را ظرف سه سال به 6 هزار میلیارد تومان برساند و همین نیز باعث شد طی دو سال، هر سال در تحقق بودجه در کشور نمونه شویم.  

شهردار اصفهان اقدامات انجام شده در شهرداری را فارغ از هر نگاه سیاسی عنوان کرد و افزود: تک تک ذینفعان شهرداری مردم هستند بنابراین نباید نگاه سیاسی داشت.

مجمع نمایندگان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه