English

شهردار اصفهان خبر داد:

مذاکره با معاون رئیس جمهور برای دریافت اوراق مشارکت ساخت متروی اصفهان

شهردار اصفهان ازمذاکره با معاون رئیس جمهور برای دریافت اوراق مشارکت ساخت متروی اصفهان خبر داد.

مذاکره با معاون رئیس جمهور برای دریافت اوراق مشارکت ساخت متروی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه هفتم تیرماه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران و خدمت گزاران مردم که در سال 60 به شهادت رسیدند را گرامی می داریم ،گفت: شهرداری اصفهان طی سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اصفهان مذاکراتی را برای دریافت اوراق مشارکت به منظور ساخت متروی اصفهان انجام داد. 

وی ادامه داد: در مذاکره با وی برای کمک به مترو، «بی آر تی» و برخی مسائل دیگر دستورهای خوبی برای شهرداری اصفهان صادر شد تا با پیگیری بعدی بتوانیم برخی موانع را مرتفع کرده و با دریافت اوراق مشارکت برای مترو گام های استوار ساخت خطوط مترو را محکم تر برداریم.  

نوروزی بیان داشت: در حال حاضر 10 ایستگاه خط دو مترو در اصفهان در حال احداث است و هفته گذشته تی بی ام( دستگاه حفار) در چهارمین ایستگاه یعنی ایستگاه عمان سامانی وارد کار شد. 

*توسعه شهر و انقلاب عمرانی با قدرت جلو می رود

شهردار اصفهان تصریح کرد: اگرچه شرایط مالی برای ساخت مترو دشوار و کار سخت است اما فرزندان مردم در شهرداری، توسعه شهر و انقلاب عمرانی را با قدرت تداوم می بخشند و پروژه ها را جلو می برند.

وی افزود: این هفته شنبه های خلاق به ایستگاه پنجم خود می رسد و برای دومین هفته طرح «دسترنج» به عنوان موضوع شنبه های خلاق مطرح است. شنبه های خلاق به دریافت نظرات شهروندان اختصاص دارد و مدیریت شهری منتظر نظرات مردم است. وی گفت: طرح دسترنج، به فروش خلاقانه کالاها و محصولات مناطق و روستاهای مختلف استان اصفهان اختصاص دارد.  

وی ادامه داد: هدف این طرح، تقویت فروش محصولات و اقتصاد در این مناطق است تا تولید بیشتر محصولات بتواند به رشد اقتصادی مناطق منجر شود؛ امیدواریم این طرح گامی برای تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید، باشد.

شهردار اصفهان همچنین به برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» اشاره و ابراز امیدواری کرد: این برنامه زمینه خدمت بیشتر خادمان مردم در شهرداری را فراهم کرده تا کارها با سرعت پیش رود.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی