English

شهردار اصفهان خبر داد:

ساخت ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس تا پایان سال در ۱۵ منطقه اصفهان

شهردار اصفهان ازساخت 150 ایستگاه اتوبوس تا پایان سال جاری در 15 منطقه اصفهان خبر داد.

ساخت 150 ایستگاه اتوبوس تا پایان سال در 15 منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در جلسه دو هفته یک بار بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی شهر اصفهان گفت: براساس تصمیمی که از قبل گرفته شد، 10 ایستگاه به تعداد ایستگاه های اتوبوس در هر منطقه شهری اصفهان اضافه می شود به طوریکه در مجموع 150 ایستگاه اتوبوس به شهر افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: باید با تدبیر تلاش کنیم تا زمان اجرای طرح های عمرانی فشرده تر شود چراکه اجرای به موقع طرح ها، اثراث مثبتی در شهر خواهد داشت. 

نوروزی با بیان اینکه هر منطقه شهری هم باید یک مسیر ویژه دوچرخه سواری داشته باشد تا طرح شبکه یکپارچه دوچرخه سواری در اصفهان محقق شود، افزود: به زودی در شهر تحول چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

شهردار اصفهان در مورد بررسی پروژه های عمرانی منطقه چهار در این جلسه هم اظهار کرد: یکی از شعارهای ما در این دوره سنجش پذیری برنامه ها بود که برگزاری جلسات نشست های عمرانی هم در این راستاست تا میزان پیشرفت پروژه ها به طور مرتب سنجش و بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه روشن دشت در سال های اخیر در حریم شهر اصفهان قرار داشت و جزء شهر نبود که اکنون با واقع شدن این طرح در شهر باید روی پروژه سه راه پینارت متمرکز باشیم، گفت: باید توافقات برای اجرای پروژه میدان شهدای هسته ای به صورت ویژه در دستور کار شهردار منطقه چهار قرار گیرد و هر دو ماه یکبار هم گزارش کار اعلام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از طرح های مهم منطقه چهار ایجاد مسیر دسترسی به نمایشگاه بین المللی اصفهان است؛ برای دسترسی به این پروژه مقرر شد تا بخشی از رینگ چهارم از سمت روشن دشت که به نمایشگاه متصل می شود، تکمیل و اجرا شود.

شهردار اصفهان در مورد آزادسازی پروژه میدان شهدای هسته ای از سمت ارغوانیه اظهار کرد: با روند آزادسازی این طرح که در این مدت از سوی شهرداری منطقه چهار پیگیری می شود تا شش ماه دیگر شاهد آغاز عملیات اجرایی خیابان ارغوانیه و گردنه زینل خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه